středa 1. května 2013

Něco o Korálce

1) Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo kudrnaté?

Myslím, že kudrnaté slečny chtějí být rovnovlásky a naopak. Já mám vlasy tvrdé a rovné... bohužel :) Vlnky mi vydrží asi hodinu, takže kulma putovala ke kamarádce.


2) Barvíš si vlasy doma sama nebo chodíš do kadeřnictví?
 
Vlasy jsem si sama barvila jen jednou jedinkrát. Mám moc šikovnou kadeřnici, která vyhoví všem mým bláznivinám :) momentálně jsem zrzka, ale barev jsem už vystřídala mnoho.

3) Nosíš každý den stejný účes nebo to střídáš?

Snážím se účesy trošku střídat, záleží i na tom, jak se vyspím. Někdy mi polštář vytvoří takový objem, že nemusím už dělat nic víc, jindy mám s vlasy práce víc :D
 
4) Děláš si manikúru/pedikúru sama doma nebo chodíš do salonu? 

Dřív jsem chodila na gelové nehty, ale stejně jako vlasy, tak i nehty mi rostou raketovým tempem, takže se mi to moc nevyplatilo. Takže už jsem třetím rokem bez nich a vůbec mi to nevadí. Mani i pedi provádím sama doma, ale musí být nálada.

5) Jak často si lakuješ nehty? 

Podle nálady, momentálně mám nehty hrozně oslabené a lámavé, takže používám jen výživu.

6)Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?

Celoročně :)

7)Jak dlouho ti ráno trvá nanést make-up?

Troufám si říct, že se se vším všudy vejdu do 15 minut. Ani nevím, co bych měla udělat navíc, aby to zabralo více času.

8) Líčíš si nejdříve oči nebo celou tvář?
 
Vždycky začínám tváří. Báze, make-up, pudr, pak nanesu bázi pod oční stíny, aby pěkně přilnuly a než zaschne, tak použiju tvářenku :)

9) Kupuješ si make-up jen když potřebuješ nebo máš doma zásoby?

Mám doma zásoby, ale když se namane nějaká pěkná akce, tak proč ji nevyužít :)

10) Jak často nosíš umělé řasy?

Nikdy, mé řasy jsou dost dlouhé a už tak štrejchám řasami o brýle :)

11) Maluješ se každý den? I když jsi třeba jen doma s rodinou

Ne, maluju se, jen když vyrážím někam do společnosti, ale někdy jsem takový lenoch, že vyjdu jen s pomádou :)

12) Chodíš někdy ven nenamalovaná? 

No jistě :) Nějak extra se v malování nevyžívám, i když musím přiznat, že poslední asi dva roky se snažím o sebe víc dbát, ale když jdu třeba s přáteli do naší hospody čtvrté cenové kategorie, tak na sebe malovátka opravdu nepatlám :)

13) Kolik luxusních kousků kosmetiky doma máš?
 
Co je luxusní kosmetika? Chanel? Dior? Mám vzorek make-upu od Dioru, ale pokud pojmu tu dražší kosmetiku, tak jsou to asi produkty od Bourjois a moje tvářenka Mac.

14) Jak často střídáš kabelky?

To záleží spíš na náladě. Naposledy jsem ji měnila, když jsem si koupila novou, a to je asi tři týdny. Tak možná jednou měsíčně? :)

15) Kdy se ráno probouzíš a kdy jdeš spát?

Jsem hrozná, musím být na sebe více tvrdá. Jsem spíše noční pták, takže chodím spát ve dvě, ve tři ráno a pak spím celé dopoledne :/ Prostě se mi lépe pracuje v noci. Dávám přednost i nočnímu úklidu, jsem více aktivní, ale nesmím vysávat, to by mě asi sousedi neměli rádi :)

16) Jsi levák nebo pravák?

Pravačka :)

17) Kolik měříš centimetrů

Něco kolem 172 centimetrů.

18) Mluvíš nějakým cizím jazykem?

Troufám si říct, že angličtinu zvládám dost dobře, pořád je ale co se učit :) Jinak němčina je spíš taková, že rozumím, ale nedokážu odpovědět.

19) Máš doma nějaké zvíře?

Nene, u nás doma se na zvířátka nikdy moc nedbalo. Jednou jsme měli kočku, ale to už je dávno.

20) Čteš komentáře u článků?

Na mém blogu ještě nejsou žádné komentáře, které by se daly číst, což se, doufám, brzy změní :) Na ostatních blozích čtu spíše jen náhodně.

21) Máš nějaký seznam produktů, které bys chtěla vyzkoušet?

Přímo na papíře ne, ale v hlavě je seznam sálodlouhý :/ snad se mi někdy poštěstí

22) Jak vznikl název tvého blogu?

Říká mi tak kamarád :)

23) Jaká je tvá oblíbená barva?

Modrá, bílá, zelená

Žádné komentáře:

Okomentovat