úterý 30. dubna 2013

Můj ELF

Moje sbírka kosmetiky Eyes Lips Face je asi nejobsáhlejší, co mám. Její kvalita není nijak naprdelpadající, ale neskutečně mi přirostla k srdci, ale proč? Na to Vám asi nedokážu odpovědět. Ano, líbí se mi jejich ceny, některé jsou opravdu vysoce směšné, ale některé produkty s kvalitou trošku pokulhávají. Tak co tady máme?



Rtěnky jsou ze základní řady Essentials a přišly na 39,- (směšné!), co se týče té meruňkové, tak je to odstín Captivation, červená je Fearless. Poslední dobou preferuji kombinaci - pouhá řasenka a linky a k tomu výrazné rty, oční stíny zanedbávám. Ujíždím si na takových výrazných rtěnkách :) A za 39,-? Klidně bych do nich šla znovu :) Ale do Captivation už asi ne, ta mě moc nezaujala, líbí se mi Sociable (předposlední odstín)



Fotka všech produktů: Bronzer, tvářenka, stíny, pudr, řasenka, make-up, rozjasňovač, báze, multifunkční líčidla. V Brně mám vcelku podobné kousky :)



Bronzer ze Studio - profesionální řady - mě přišel na 97,- a s ním jsem velice spokojena, možná si pořídím druhý i do Brna. Mám ho v odstínu Warm. Na jejich tvářenky jsem vcelku ujetá, doma mám tři, tento růžovoučký krasavec je v odstínu Pink Passion a byla to láska na první pohled. Poslední dobou jsem totiž obrovský úchyl na tvářenky, nechápu, jak jsem bez nich tak dlouho mohla žít :) Opět cena 97,-


V levém horním rohu vidíte bezbarvou řasenku na řasy a obočí (39,-), kterou příliš nepoužívám, hlavně mi ta "řasenková" strana nejde použít, takže jen s ním semtam přečísnu obočí. Do ní bych asi už nešla. Pod ní rozjasňující oční stíny (39,-) v odstínu Nymph dreams. Nejsou špatné, možná bych zkusila další kombinaci. Vedle jsou dvě tubičky lehkého hydratačnho make-upu. Opět cena 39,- a na cesty absolutně ideální věc - odstíny Apricot Beige a Rosy Beige. K tomu pudr Rosy Beige. Pokud se Vám nechce tahat velký pudr, tak parádní věc do kabelky na přepudrování nosu :)

Duo krémových očních stínu mám v odstínu Butter pecan a nepoužívala jsem je snad čtvrt roku, takže nevím moc, co o nich říct :) Vedle ještě tužka, tu komentovat nebudu, ta je příšerná - nekreslí a poletí do koše.


Oficiálně se jmenuje Winter třpytivý pudr, ale já ho používám jako rozjasňovač na lícní kosti. Byl v sadě se štětečkem a přišel na 85,-. Byl by to i pěkný dárek. Nad ním jsou tři báze pod oční stíny, které leží ladem od doby, co jsem zakoupila bázi od Artdeco, ale jsou nepoužíté a nemám srdce je vyhodit. Byla to sada tří bází, jednu jsem rozdala a ta, která je nejníž byla samostatně prodejná. Není vůbec špatná, ale Artdeco je Artdeco. Jinak stojí 39,-, na cenu sady si už nevzpomenu...


Zapomněla jsem vyfotit štětce, ale alespoň Vám sem hodím odkaz na ty, bez kterých už nemůžu žít. Na tvářenku je absolutně báječný, hustý a prostě k poňuchtání. Na pudr bez přípomínek, taky je skvělý. Ale největší pecka je tento, který používám na nanášení make-upu a asi stal mým nejoblíbenějším štětcem vůbec. Doma mám dva, na bytě jeden :)

No a teďka jsem se tak namlsala, že musím jít jejich e-shop prolézt a doufám, že zase neobjednám spousty věcí :) Držte mi palce :)
 




Žádné komentáře:

Okomentovat