čtvrtek 9. května 2013

Můj Rimmel

Kosmetiku Rimmel mám moc ráda, co produkt, to vždy příjemné překvapení, i tyto čtyři produkty používám dost pravidelně. Všechny Vám mohu vřele doporučit.

Na fotce vidíte všechny čtyři produkty, hlavně slavný Stay Matte pudr (sehnala jsem ho v akci snad za 40!!!) :) v Brně mám i make-up Rimmel, ale ten jsem teda teďka vyřadila, protože ho mám ještě z dob, kdy jsem žila v minulém bytě, a to v novém jsem už skoro tři roky... :/
 


Trio očních stínů v odstínu 750 Tempting, bych si za normálních okolností asi nekoupila, hlavně ne takovou kombinaci, ale poslední dva měsíce jsem zrzka a víte, jak to mají zrzky se zelenou ;) moc fajnově pigmentované, ale používám spíš jen tu světele zelenou ve spodním trojúhleníčku.


Pudr je klasika, o kterém už každá ví. Střídám ho s pudrem od Bourjois. Řasenka koupena na DM slevový kupónek, patří k mým oblíbeným řasenkám. Krásně řasy oddělí a jednotlivě nabarví, nemám ráda takové ty slepené, tlusté řasy, tahle je parádní :) a tužka na obočí? Odstín 002 Hazel a za mě velké doporučení. Zkuste nenanášet tužku na obočí hnedka u kořene, ale spíš až těsně za ním, vypadá to mnohem lépe, teda alespoň podle mého názoru :)

Žádné komentáře:

Okomentovat