pátek 3. května 2013

Moje Essence

 Kosmetiku Essence každá z Vás zná, je dostupná snad v 90 procentech drogerií DM a Rossmann. Moje sbírka doma není moc velká a myslím, že kvalita této kosmetiky se odvíjí produkt od produktu. Například miluju jejich tužky na oči, ty mě snad nikdy nezklamaly, ale třeba tyhle doublestíny jsou špatné... :/

 


 Na prvním obrázku můžete vidět doublestíny, myslím, že už ale nejsou v prodeji. Za mě říkám, žádná velká škoda, jejich monostíny, které mám v Brně jsou mnohem lepší. Fialové jsou v odstínu 07 Mix it, baby!, šedomodré odstín 12 SO-BEautiful. Stíny jsou přesně můj styl, ale jejich pigmentace je vysoce zoufalá :/ navíc jsem měla krapet problém dojít na to, jak se stíny otevírají :D smějte se mi, jak chcete :) Tónující hydratační krém není úplně špatný, ale je hodně do oranžova, takže počítám s tím, že si ho vezmu někam na letní dovolenou. Voní krásně po broskvích a koupila jsem ho na www.babybaby.cz - mrkněte tam, jsou tam všechny essence produkty.


Pudr nepoužívám vůbec, nahradila jsem ho Dermacolem. Řasenka na obočí není zrovna produkt, který používám denně, spíš když mi přijde pod ruku. Ale tužky jsou opravdu báječný, od vrchu - fixa, kterýma si dělám prodloužené linky, takové ty špičky. Pak oboustraná tužka z limitky Ready for boarding - ta modrá je moc krásná a fajnově kreslí, škoda, že už je to déle, co jsem ji kupovala. Pak stříbrná vysunovací tužka, se kterými si kreslím vnitřní koutky oka. Klasická černá vysunovací tužka a pak ořezávací černá tužka. Jejich tužky jsou opravdu bezva, nakupuju je moc ráda a navíc nejsou vůbec drahé.


Tvářenka z limitované edice Home sweet home, myslím, že byla i do růžová, já si vybrala tady tu oranžovou, není špatná, ale mám lepší.


Jsem překvapená, že Essence produktů nemám zas tak moc :/ dostala jsem s k tomu, že raději nakoupím trošku dražší, ale za to kvalitnější produkty, což nechci říct, že by Essence nebyla kvalitní kosmetika. Jak jsem řekla, liší se produkt od produktu. Dřív jsem mívala ráda jejich laky, ale momentálně mám tak obrovskou zásobu, že například ty nové Essence laky jsem ještě nekoupila a recenze blogerek mě zrovna nenadchly k tomu je kupovat. Škoda té změny :/ 

Limitované edice mám moc ráda, ale je pravda, že například ze Snow Jam nebo Hugs and Kisses jsem nekoupila ani ň. Naposledy jsem pořídila parádni (opět) tužku na oči -zelenou - z kolekce Čaroděje ze země Oz. Ani nevím, co nás čeká příště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat