neděle 5. května 2013

Moje Fleur de Sante

Dneska jenom velice krátce o dvou produktech značky Fleur de Sante. Tato kosmetická značka je notorická známá pro odběratelky krabiček krásy :) Taktéž tyto dva produkty jsou ze Senzaboxu (Ladyboxu?) Jinak bych se k nim ani nedostala, popravdě nevím, jestli se nedají pořídit náhodou jen na internetu.

 Tvářenka v odstínu Soft Peach mě velice příjemně překvapila, je bezvadně pigmentovaná (narozdíl od tvářenek Bourjois :((( ) a i barevně se mi trefili do chuti, takže za mě spokojenost, ale na druhou stranu nevím, jestli bych ji chtěla zkusit znovu. Ano, líbí se mi, ale tvářenek je po světe spousty a chci jich zkusit víc. Na to, abych ji chtěla zkusit znovu, by to musela být megapecka, je to pecka, ale ne megapecka :)
Tekutá rtěnka v odstínu Autumn Rose je příjemná, vyměnila jsem ji v rámci Ladybox Exchange, opět stejné jako u tvářenky, je bezva, ale znovu bych si ji nepořídila. Ale je to velice zajímavý nápad :) to moc oceňuju.

Na dva produkty se toho nedá moc napsat, ale každý den nemusí být posvícení :) Mějte se moc krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat