pátek 10. května 2013

Moje Yves Rocher

Bývaly časy, kdy jsem do Yves Rocher chodívala každý týden, ujížděla jsem si na jejich sprchových gelech, hlavně na tom kávovém, ale dekorativka mě nikdy moc nebrala. Postupem času zjišťuji, že kosmetika se dá nakoupit mnohem levněji, ale do obchodů YR se pravidelně vracím s jejich měsíčními kupóny - jejich produkty totiž pořizuji jako dárky pro kamarádky.


Takže a co tady máme? Řasenka z jedné z krabiček krásy, vím, že si na ni některé slečny hodně stěžovaly, ale já jsem velice spokojená, dostala jsem hnědou a vůbec mi to nevadí. Řasy jenom krásně protáhne a oddělí, za mě veliká spokojenost! Lesk vanilkový taky z nějakého Senzaboxu (už je toho tolik, že se mi to plete) jsem snad ještě nikdy nepoužila, mám totiž produktů na rty tolik, že to nestačím spotřebovávat....


Tužka na oči. Nepoužila jsem ji už dlouhé, dlouhé, dlouhéééé týdny, takže Vám o ni nemám co říct. Ale možná to vypovídá o tom, že to není žádná hitparáda...

Tak, tímto nám skončila prohlídka po mé kosmetické sbírce, ale! Ukazovala jsem Vám jen kosmetické značky, od kterých mám víc jak tři produkty. Mám totiž spousty kosmetiky, kterou mám jen po jednom kuse. Patří tam například Syncare make-up, řasenka Lumene, oční stíny od She, nějaký Oriflame a Avon, Sephora, Revlon.... Zkusím to zase nafotit a udělám nějaký větší nebo dva menší články o zbytku kosmetiky :) Doufám, že se Vám tato exkurze líbila! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat