čtvrtek 2. května 2013

Nikdy více... z Brna

Dneska Vám ukážu čtyři produkty, které bych si už znovu nekoupila. Jedná se o dva štětce, odličovací ubrousky a sprchový gel, které mám v Brně.


Na prvním obrázku vidíte všechny čtyři produkty. Odličovací ubrousky jsou značky Bourjois a mají jednu velmi podstatnou vadu, neodličují. Tedy nechápejte mě tak, že neodličují vůbec, ale zkrátka odličovací ubrousky od Douglas jsou mnohem lepší. Tyto nejsou úplně špatné, ale není to vončo.



Štětce jsou od ELF a z HMka. Elfí je Stipple brush a má být k aplikaci make-upu, ale já to s ním asi neumím. Na obličeji mi zanechává stopy, takže ho vůbec nepoužívám. Štětec z HMka je oboustraný a je příšerný, na to že stál stovku, tak žádná hitparáda, spíš katastrofa, je nepoužitelný - pudrová strana je neskutečně drsná a o make-upové straně ani nemluvím. Navíc se blbě skladuje, protože ho nemůžu zapíchnout do květináče, kde skladuji ostatní štětce. 


Sprchový gel je s Douglas a neskutečně páchne, spíš bych jeho vůni přirovnala k nějakému čisticímu gelu na obličej, určitě ne ke sprchovému gelu. Sprchový gel musí být voňavoučký a ne páchnout jako dezinfekce....


Na poslední fotce můžete vidět, jak skladuji oční stíny :) Je to takový vylepšovák v podobě plastové skříňky na šroubky, kterou jsem koupila v nějakém hobbymarketu. Slibuji, že Vám  někdy ukážu i její obsah ;)

Omlouvám se za kvalitu fotek, je to foceno na mobil :/

Žádné komentáře:

Okomentovat