sobota 25. května 2013

Driclor vs. Rexona

Dneska si popovídáme o vysoce účinných deodorantech, které jsou na českém trhu. Řeč bude o novince Rexona Maximum Protection a o klasice - Dricloru.


Bohužel mám s pocením takový problém, že nikdy mi žádný antiperspirant stoprocentně nepomohl. Šedá, pastelová, růžová (......) trička pro mě absolutně nebyla vhodná, protože to byla ostuda vyjít ven a hnedka mít pod pažemi upečené koláče :( Věřte mi, že tohle mě trápilo od cca 14 do mých 22 let! A děkuju Bohu za Driclor, neumíte si představit, jak se mi změnil život - je to pro mě tak báječný vyjít ven v šedém tričku, a bez obav :) Bohužel asi je můj "potící" problém tak silný, že Rexona pro mě nestačí :( Driclor opravdu (na mě) působí třeba několik týdnů. Zrovna nedávno jsem začala cítit, že už potřebuju další "nátěr", ale zkusila jsem Rexonu, ale bohužel. 

Hned po ránu, co jsem si čistila zuby jsem cítila, že to nebud vončo :( použil jsem ho na noc. Takže určitě ho využiju jako klasický antiperspirant, ale jako zabíječ pocení mám svůj Driclor. Štípání mě trápilo jen ten první týden, kdy se musím používat denně. Teďka už problém nemám, akorát má hodně "dusivou" vůni, což se dá přežit. Věřte mi, že jsem se s pocením tak trápila, že bych snad přežila i hodinové štípání (což se naštěstí nekoná :) ) Rexona má moc příjemnou konzistenci a nádherně voní, miluju rexonové vůně :)
 
 

Dricloru je 20 mililitrů a koupíte ho v lékárně za nějakých 250 korun, což je sice dost, ale já ho mám už asi dva roky a pořád tam něco je :) U antiperspirantů nesnáším, opravdu nesnáším kuličkové verze, vůbec je nepoužívám, ale u Dricloru to překousnu. Nic jiného mi totiž nezbývá, opravdu jsem se potila hodně, ale s tím je konec!


Za mě tedy říkám: Driclor, ale Rexonu absolutně nezatracuji, budu ji používat jako běžný antiperspirant, ale další už si nekoupím, protože stojí 150 korun, a to si koupím raději obyčejný antiperspirant.

Žádné komentáře:

Okomentovat