neděle 12. května 2013

Brněnské skladování

Krásný den Vám přeji slečny a dámy, dneska Vám ukážu, jak skladuji kosmetiku v brněnském bytě. Žlutou přihrádku jsem pořídila v jednom hobbymarketu, myslím, že to byl  Hornbach a je původně určen asi pro šroubky :) Já v nich přechovávám oční stíny.

Zelené přihrádky jsou z Jysku a jsou bezva, sice nejsou moc velké, ale svůj účel plní. Naložila jsem si je k Ježískovi a každá přišla na stovku, ale nevím, jestli je ještě teďka pořidíte. Já bych upotřebila klidně ještě jeden, protože musím přebytečnou kosmetiku skladovat v košíčku, jak uvidíte na poslední fotce. 



Přihrádky jsem si rozdělila každou podle "určení", takže na této fotce můžete vidět, že v nejspodnějších přihrádkách mám rtěnky a lesky a v druhé řasenky a tužky na oči. Nevím, jestli by Vás bavilo, kdybych popisovala jednotlivé produkty, které tam mám, tomu se budu věnovat jindy. Můžete ale vidět rtěnku a lesk New York Color, tužku na rty FF a lesk z HMka. Řasenky vidíte Maybelline a Gabriella Salvete. Pod nimi je spoooousta tužek na oči.


V prostředních přihrádkách mám tvářenky a rozjasňovače. FFkové tvářenky jsou úžasné a opravdu mě moc mrzí, že už jejich kosmetika nebude :/ Nalevo na kraji je rozjasňující báze v tubě, ale já ji používám jako rozjasňovač. Tvářenka Alverde je báječná, jemňounce růžová, zakoupená ve výprodeji snad za 40 korun, takže paráda. Stříbrná tubička je krémové tvářenka Clinique. Ve vedlejší přihrádce BB od Nivea a Garnier, já proti nim nic nemám :) moje pleť je vcelku pěkná, takže já je použivám jen k dotónování. Na kraji make-up od Dermacolu, který byl v sadě s pudrem, který uvidíte na další fotce, má ve víčku i korektor. Je určen pro problematickou pleť, což teda nemám, ale fajnově kryje a krásně voní po Tea Tree. Vepředu moje první Dermacol báze - rozjasňující.
 

V nejvrchnějších přihrádkách schovávám pudry a korektory, v druhém oční stíny. Můžete vidět výše avizovaný pudr Dermacol, který nejde nabrat štětcem, naštěstí k němu byla přiložena houbička, takže používám ji (pod ním je pudr od NYC, takový ten megaoblíbený, akorát nejde vidět :) ). Sypký pudr od Dermacol moc často nepoužívám. Vedle multifunkční tyčinka od ELFu, používám jako korektor a samozřejmě nejlepší korektor na světě Make-up Cover od Dermacol. Alverde kalíšek je "regulátor červenání" :) pro mě zbytečnost.... ale musela jsem ho vyzkoušet :)
 
Vedlejší stojánek schovává oční stíny, Bourjois (fajnový), SHE (nic moc), vzadu kouká kousek tria očních stínů od FF - docela bezva pigmentace. NYC stíny vepředu mají moc hezké odstíny.
 

Ve žluté přihrádce mám převážně oční stíny, v pravém spodním rohu můžete vidět bázi pod oční stíny od ArtDeco. Které stíny stojí  za řeč? Úplně nahoře vlevo stříbrné stíny Yves Rocher - úžasná pigmentace. Ve druhém řádku odvrchu, úplně vlevo - opět stříbrné, krémové stíny od Dermacol. Essence stíny moc neopužívám, už jich víc nekupuju, stačí mi tyhle, co mám. NYX stíny jsou vcelku fajn :)


Jelikož se mi všechny produkty do přihrádek nevejdou, tak je skladuju ještě v tomhle košíčku. Sleek je naprosto fajnový! Já sama bych svoje rty zbaštila, když tento balzám použiju :) může se použít i jako tvářenka. Když je řeč o tvářenkách, můžete vidět i tu od MAC. Neskutečná barvička, někdy Vám ji vyfotím bez photoshopování :) Báze od NYC byl nakupovací omyl, ve smyslu, že ji vůbec nepoužívám... snad na ni přijde čas. Pud od Nivea je trošku tmavší, ale na léto bude ideální. Řasenka Scandaleyes mi nevyhovuje, má moc velký štěteček a zatím je na mě moc mokrá, počkám, až trošku vyschne.
 
 

Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a těším se u toho dalšího :)

Žádné komentáře:

Okomentovat