čtvrtek 16. května 2013

Zbytečné produkty z krabiček krásy

Krásné ráno, dneska se zaměřím na produkty, které jsem našla v krabičkách krásy, ale absolutně je ignoruju, protože prostě nejsou nic pro mě :/ Bez nějakého okecávání se na to vrhneme..

 
Zdroj:http://www.senzabox.cz/purity-vision-deo-crystal-24-hodin/t1067

 Jako první tady máme minerální deodorant od společnosti Purity Vision. Přiznám se, že jsem ho ani nepoužila, protože mám své osvědčené antiperspiranty/deodoranty. Tento vůbec nijak nevoní a hlavně mi jeho použití přijde zbytečně složité... takže se mi válí v šuplíku a pojede někam dál....


 Zdroj: http://www.senzabox.cz/salcura-antiac-acne-clearing-spray/t1097

Salcura Antiac Acne sprej mě absolutně nechává chladnou, jeho aplikace se mi zdá absolutně nepraktická a popravdě - Sudocream je pro mě jednička. Takže taky nic :/


 Zdroj: http://www.ladybox.cz/produkty/cbf-massage-cream-for-stretch-marks-125-g/

Krém určený k masáži strií jsem moc nepochopila... těhotná nejsem a v současné době to ani moc neplánuju, takže krém putoval k mojí těhotné kamarádce, tak ho ocení víc než já :)

Zdroj: http://www.goldwell.cz/produkt/color/

Šampony celkově zkouším velice nerada, protože moje vlasy poslední rok málo co snesou. Na tuhle tubičku jsem ještě ani nesáhla a to ze strachu, co moje vlasy udělají. Naposledy, když jsem použila šampon Label.M, tak se mi tak neskutečně zacuchaly, že už asi žádnou novinku asi zkoušet nechci :( a to nemluvím ani o těch prošlých šamponech a maskách z posledního Senzaboxu, i když věřím, že to určitě nebyl záměr.


Tyhle dva krémy mám schované v šuplíku a asi jimi obdaruji nějakou kamarádku, až půjdu na narozeniny. Olivový krém od Ziaja by mi ani tak nevadil, ale zrovna mám otevřených vícero lepších pleťových krémů, takže ho zatím ukrývm a tělový krém od Fleur de Sante? Na mazání moc nejsem a když už, tak dávám přednost krémům s praktičtějším dávkováním. Takže opět nedotknutý produkt.

Co vy, dámy? Máte nějaký produkt z krabiček krásy, na který jste ještě ani nesáhly? A proč?

Žádné komentáře:

Okomentovat