sobota 4. května 2013

Moje FF kosmetika

Dámy, nechápu, proč jsem objevila kosmetiku FF až teďka, ale zase na druhou stranu, kdybych ji měla kupovat za plnou cenu, tak do ní nejdu, takhle mě všechny níže zobrazené produkty vyšly každé cca na padesát korun, což je paráda.

A musím říct, že všechny produkty stojí opravdu za to, je to parádička, jsem neskutečně spokojená.


Jako první pán na holení je tady dvojice očních stínů v odstínech Brown eyed girl a Purple rain. Hnědé jsou podstatně lépe pigmentované, ale přiznám se, že jsem je požila jen jednou, polepším se. Hned vedle takový leskobalzám, který se nanáší prstem a je velice měkoučký - zabořil se mi do něj celý prst, proto je tak křivý :) Odstín Pink Strawberry. 

Tvářenka je fantastická, za tu cenu!!! Ach ich och, musím si skočit i pro druhý odstín, omylem jsem koupila dvě stejné, takže jednu dostala sestra - odstín Flame a opravdu vřele doporučuju, jestli máte někde FFko poblíž - vím o prodejně v brněnské Olympii a v pražském Palladiu. Oblečení FF je k prodeji v sítích Tesco, ale nevím, jesti tam mají i kosmetiku :/


Barva na rty v tužce nebo rtěnka v tužce? Nevím, jak to nazvat. Odstín Tickled Pink. Moc často ji nepoužívám, ale není vůbec špatná, odstínů tam bylo vícero. Tužka na oči v lahvově zelené barvě (Emerald Ember) je naprosto F A N T A S T I C K Á! Ta barvička a neskutečná výdrž. Hrot je trošku širší, takže tenké linky si s nimi neuděláte, ale to mi nevadí :) Úplně dole černá fixa na oči, taky bezvadná! :)


Na bytě mám ještě rozjasňovač v tubě, ten taky moc doporučuju. Celkově řečeno, zkuste produkty FF, stojí za to!

Omlouvám se za hrozné fotky, jsou foceny zrcadlovkou, za ten stín bych si nafackovala :/

Žádné komentáře:

Okomentovat