sobota 11. května 2013

Moje... Vše ostatní :)

Jak jsem slíbila, zkompletovala jsem zbytkové kosmetické produkty, které mám po jednom kuse/kosmetika. Rozdělila jsem je jednoduše do tří částí: rty, oči a tvář :) Tak pojďme na to!


O balzámu na rty Revlon jsem už mluvila, moc dobře nebarví, ale krásně voní, dám mu druhou šanci :) Rtěnka je od značky Clinique v odstínu Raspberry Glacé, pořídila jsem ji na webu Kosmetika z USA. Stála asi 60 korun, moc ne, ale jaksi se mi ještě pořádně nedostala do ruky, takže ji moc nepoužívám.

Lesk z HMka je parádní, ten opravdu miluju, krásně voní a rty jemně zabarví. Mám ho snad třetím rokem a bojím se, že už ho neseženu :(


Produktů na rty moc nebylo, jdeme na oči! Pěkně zprava. Oční stíny Glam jsou údajně privátní značkou Tesca. Klasický šedý stín, nic vyjímečného. Přišly v sadě s leskem a ještě jedním, růžovým stínem, ale ten dostala moje neteř :)


Fantastické trio očních stínů značky MIYO, tohle jsou ty nejpigmentovanější stíny, co jsem kdy zažila, opravdu Vám je moc moc moc doporučuju, stojí za to! Koupila jsem je na jednom webu v objednávce se značkou Ziaja, ale už ten odkaz nemůžu najít :(


Kvarteto očních stínů She, kdyby nebyly v akci, nekoupím je. Jednotlivý růžový stín jsem koupila, přiznám se, podle roztomilého balení. Růžový stín je spíš jen jemně růžový a krásně se třpytí. Vedle je slavná báze od ArtDeco. Je fantastická, miluju ji a budu ji kupovat už pořád :) Pod řasenkami stoletý stín od Mary Kay. Jak vidíte, hodně jsem využívala tu zlatou stranu - za ty prachy žádné extra překvapení. Mám ho opravdu snad šest/sedm let a v té době stál snad 250 korun, což bylo hodně peněz :/


Řasenky Lumene a L´oréal. Lumene řasenka je z Ladyboxu a je fantastická, jsem ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet. Řasenka Loreal je opět ze slevového stojanu z Rossmannu, jedná se o řasenku Volume million Lashes pro hnědé oči a dlouho jsem po ni nesáhla :/


Oči máme vyřízeny a dostáváme se k tváři. Jako první pán na holení je tady tvářenka od Nivea, věděli jste, že Nivea dělá dekorativku?Koupila jsem ji u Plum na e-shopu, pudr mám v Brně. Má být ekologická a mám ji vcelku ráda. Vedle ní je můj první a zatím poslední produkt od Sephora. Pudr, který se dá vyklopit a pod ním je ještě houbička a zrcátko. Jsem s ním moc spokojená. Dvojice korektorů - Lavera nekryje, Gabriella Salveta nepoužívám.


Vedle korektoru Lavera pudr z Rossmannu - Synergen. Je určen pro problematickou pleť a nemá ucpávat póry, koupen snad za 50 korun, takže za málo peněz hodně muziky - doporučuju!

Bronzující perly z Oriflame jsem dostala k Ježíkovi a moc příjemně mě překvapily, používám je jako tvářenku. Hned vedle perly od Avon, ty už jsou neskutečně staré, ale jak říkám, jsem sysel a nevyhodím je... :/


Sypký make-up od Cosmetika neumím používat :( prostě to moc nechápu, takže ho používám jen velice příležitostně. Za ním je SynCare make-up, který už nepoužívám vůbec, protože mám po něm hrozně mastnou pleť a tu nepřebiju ani centimetrovou vrstvou pudru...


Můj první, pravý BB Cream. Missha odstín 21. Jsem s ním vcelku spokojená, ale znovu bych do něj asi nešla. Chci vyzkoušet něco nového a počkám si, až vyzkouším vzorečky BB creamů z posledního Senzaboxu. Brousím si zuby na ten růžový Skin 79.


Žádné komentáře:

Okomentovat