středa 22. května 2013

Zajďete si pro nás, jsme parádní dvojka za málo peněz!

Milé dámy, 

dneska si budeme povídat o parádní dvojce, kterou jsem
koupila v brněnském Avionu. Psala o ní Plum, ale snad že ji našla jen s černou verzí Color Tattoo. Do černé bych určitě nešla, ale velice mě potěšilo, když jsem v DMku narazila na tuhle verzi :) Och, je to báječný, skočte si pro to!


 První si vezmeme na řadu řasenku-frajerku. Má dodat rakotově rychlý objem. Objemu jsem si teda extra nevšimla, ale to oddělení řas a prodloužení :) .... no darmo mluvit, asi jedna z nejřasenek, co jsem kdy měla. Tohle duo mám od pátku a řasenku bych nejraději používala i v noci :) je jí 9,6 mililitrů a je v černé barvě. Všimněte si toho kartáčku, taky máte tyhle provedení nejraději? :)


Moje první Color Tattoo mám ve zlaté barvě a přiznám se, že celointernetové nadšení jsem z něj absolutně necítila, ale tahle nádherně růžová verze vylepšila mé mínění o Color Tattoo. Na ruce můžete vidět jen jemnou čárku, neroztírala jsem je, ale opravdu maximální spokojenost. Růžové stíny mi přijdou trošku krémovější a jemnější než ty původní zlaté, krásně se roztírají a na oku vytvoří jen takový jemně růžový odstín :)


Už bych ráda přestala se superlativy, ale ještě jednu pecku přidám - krabička mě vyšla na 169,- :) no není to paráda? Jediné mínus a nebo pro odvážné slečny možná plus vidím v tom, že krabička nebyla nijak zalepená nebo zatavená ve folii, takže myslím, že by nebyl problém krabičku otevřít a Color Tattoo vyměnit podle libosti... Já si vybrala původní růžovou a udělala jsem moc dobře :)

Jaké máte zkušenosti s očními stíny Color Tattoo? Milujete je nebo nenávidíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat