čtvrtek 23. května 2013

Ach ten Garnier :)

Dneska si popovídáme o dvojici Garnier produktů, které mě neskutečně příjemně překvapily.

Jak už jsem jednou říkala, tak jsem lempl na používání tělového mléka, prostě mě to strašně nebaví!!! Ale co mám Garnier Body intenzivní tělové mléko s vůní kakaového másla, tak jsem se výrazně polepšila. Je ze stejné edice jako ten bezvadnej krém na ruce, o kterém jsem nedávno psala. 
 

 Co slibují na tubičce? Jedná se o vyživující tělové mléko pro suchou pokožku bez jasu, což já na nohách mám!! Mám nohy jako struhadlo, drsné a škrabkavé, tedy na stehnech, lýtka mám v pohodě, takže si tímto mlékem mažu hlavně stehna :) Díky kakaovému máslu na přírodní bázi intenzivně hydratuje tak, že si pocit hydratace uchováte i po dalších 7 dní. Zabraňuje snížení úrovně hydratace a zabraňuje jejímu vysušování. Výsledkem je hebčí a jemnější pokožka, barva je sjednocená a má přirozený zářivý lesk.

Používám ho vždycky po koupeli a pak mám takové úchylné nutkání si neustále sahat na stehna, jak jsou neskutečně jemná! Líbí se mi, že je mléko více hutné, nemám ráda tekutá mlíka, špatně se mi roztírají a přijde mi, že se ani moc dobře nevztřebávají :/

Dalším plus je fantastická vůně, já Vám prostě tohle mléko doporučuju všema deseti! Kupovala jsem ho v DMku v nějaké akci snad za 50,-! Takže parádička :)


Druhý produktem je samohřejivá pleťová maska Garnier Skin Naturals Pure, která ozdravuje póry. S rozšířenými póry mám poslední dobou docela dost velké problémy, takže zatahuju jak můžu :) Tato maska ozdravuje pleť do hloubky, uvolňuje póry od nečistot a přebytku kožního mazu. Pleť je vyčištěna do hloubky a neleskne se. Masku jsem nanesla na celou pleť, šestimililitrový sáček mi vystačil na celý obličej. Má takovou světlemodrou barvu a okamžitě po nanesení hřeje, ale neskutečně! Sice jen na chvilku, ale je to moc příjemné. Máte ji nechat působit 3 minuty a pak smýt, ale já ji nechala působit snad 10 minut a výsledek je parádní. Pleť je hodně rozjasněná, póry nejsou teda úplně stažené, ale je to mnohem lepší. Moje pleť je poslední dobou trošku šedá a taková bez života, tak maska pomohla :) Jen  mě mrzí, že se prodává v takovém prasáckém balení, já pytlíčky nemusím, ale mám pocit, že ve větším balení se neprodává, jinak bych do ní šla.
 
 

Co používáte na mazání a na póry vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat