středa 15. května 2013

Zlato pro vlasy

Dobré ránko, dneska Vás seznámím s mým vlasovým oblíbencem. Vlasové olejíčky moc nemusím, vždycky jsem používala takové vyživující spreje. Ale tohle je fakt pecka a vážně uvažuji o koupi plného výrobku. 

V blogerském světě se neskutečně básní o přírodním hedvábí Biosilk, se kterým jsem ještě neměla tu čest. Určitě se na něj ale chystám až vypotřebuju tohoto zlatého krasavce. Problém je, že se mu jaksi nemůžu dostat na dno! Lavička je miniaturní, má pouhých 5 miliitrů, ale já ho používám už tak dva měsíce a jsem teprve v půlce...



Nikdy bych na něj nenarazila, kdybych si neobjednala prosincovou edici Senzaboxu. Jedná se o BC Oil Miracle od Schwarzkopf Professional.... a asi ho miluju.... vlasy krásně zjemní, jsou tak neskutčně příjemné na dotek, že se jich musím pořád dotýkat! Lahvičku mám doma, v Brně používám hedvábí CHI (které bylo taky v nějaké krabičce krásy), ale tohle mám mnohem radši. Má vcelku těžkou vůni, ale překvapivě mi to u něj nevadí :) Používám ho po umytí vlasů, kdy si na prsty naleju opravdu jen minikapičku oleje, rozetřu a vetřu do vlasů, ty se okamžitě krásně obalí a jsou voňavé a jemné :) ale ne ve smyslu "jemné" že mi vypadávají z gumičky, ale jemné, že drží, ale jsou megapříjemné na omak. Vlasy si umývám večer před spaním a ráno mám vlasy neskutečně lesklé, od toho se bude už těžko odvykat :)

Olej slibuje, že si rychleji vyfoukáte vlasy (což jsem si nevšimla, protože si vlasy fénuju minimálně), ochrana před teplem (doufám, že je to míněno i ve smyslu silného sluníčka, což se zatím letos ještě moc nepoštěstilo), nemá ovlivňovat barvu vlasů (souhlasím, přijde mi, že co olejíček používám, tak se mi barva vymývá mnohem méně, a to mě moje kadeřnice zdrbala, že používám hlubokočisticí šampon od Balea) a má chránit před vlkostí.


Plné stomililitrové balení stojí 359 korun, což je dost, ale! když koukám, jakou mám spotřebu, tak o něm opravdu vážně uvažuji, protože by mi vystačil snad na půlku života... Bohužel v drogerii jsem na nějak nenarazila, jsou tam však jiné oleje značky Schwarkopf - tenhle zázrak asi musím objednat někde na internetu....

Co si myslíte o vlasových olejíčcích/hedvábí vy? Jaké značce dáváte přednost?

Žádné komentáře:

Okomentovat