úterý 14. května 2013

Odličovač 3v1 od Vichy... aneb nová láska

Krásné ráno! Dneska se konečně podíváme na něco jiného než je dekorativní kosmetika. Ale i tak má s dekorativní kosmetikou mnoho společného. Pomáhá mi totiž se dekorativky zbavit :) 


 Jak můžete vidět, jedná se o odličovač Vichy 3v1. Jeho miniaturku pomalu v Brně dopotřebovávám (rozhodla jsem se, že s miniaturama a vzorečkama udělám krátký proces a všechny je vypotřebuju v brzkých dnech/týdnech) a moje sestra byla asi osvícena nějakým Kosmetickým duchem, že mi pořídila jeho většího bráchu. Kupovala si nějakou micelárku a tento odličovač k němu byl jako dárek. Můžete vidět, že je hodně špinavý od lepidla, kterým byl přilepený k té micelárce... škoda, ale na funkčnosti mu to neubírá.


Odličovač je určen pro všechny typy pleti, je vhodná dokonce i pro pleť citlivou. Tu naštěstí nemám :) Takže a co je vlastně to 3v1? V této stomililitrové tubičce se ukrývá odličovací mléko, tonikum a odličovač očí. Odstraňuje nečistoty z pleti. Já ho používám hlavně na odličování a poté ještě pleť dočistím Sebiem od Biodermy. 

Doporučují ho aplikovat jemnou masáží konečky prstů a následně mléko odstranit vatovým tampónkem. Nemusí se oplachovat a je vhodný i pro nositele kontaktních čoček. Je hypoalergenní. Já ho používám rovnou na vatovém tamponku a odličuju s ním oči. A mohu-li mluvit za sebe, tak většinou si nejdřív čočky sundám a pak se teprve odličuju. 


Je zvláštní, jak na Vás nějaký kosmetický produkt může udělat dojem. Miniaturu mám už skoro spotřebovanou a nechápu, jak se mi mohla tak dlouhou dobu válet v cestovní taštičce. Má jemnou, trošku nasládlou vůni, celkově mi přijde, že Vichy produkty jsou krásně voňavé. Jeho tekutost je taky parádní a hlavně - funguje! Tuhle tubičku používám snad týden a nic jiného na odlíčení očí nepoužívám. Jelikož jsem ho dostala jako dárek od sestry, tak nevím, na kolik by přišel normálně, ale prozkoumám-li webovky Vichy laboratoires, tak 200 ml je k dispozici za 276 korun. Tahle tubička mi vydrží dlouho, to mi věřte a moc ráda si ho pořídím znovu!

Jaký produkt na odlíčení používáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat