pondělí 6. května 2013

Moje Maybelline

Možná se tak narodila :) I u mě se urodila menší sbírka produktu Maybelline


Trio monostínů není špatné,  ale za plnou pálku bych je asi nekoupila. Všechny tři stíny jsem koupila ve výprodejovém stojanu v Rossmannu myslím za 30 korun. Moje jediné Color Tattoo, a to ve zlaté barvě, moc se mi líbí - ale jednou už jsem říkala, že stíny momentálně vynechávám :/
 

Fotka, která za boha nejde otočit! :/
 

Rtěnky. Color Whisper - Bare to be Bold. Koupila jsem ji v akci s řasenkou, kterou jsem zapomněla v Brně, je to spíš taková nevýrazná pomáda, ale špatná není. Krásně fialová Color Sensational v odstínu 338. Úchvatná, doporučuji.



BB cream koupený na slevový kuponek v DMku. Můj úplně první BB vůbec :) Momentálně ho moc nepoužívám, stejně jako make-up Affinitone. Taktéž koupený ve slevách v Rossmannu za 49,90!!!! :)

Maybelline mám vcelku ráda, ale nepatří úplně k mým nejoblíbenějším...

Žádné komentáře:

Okomentovat