středa 8. května 2013

Můj NYC

Vlastně New York Color. Tuto kosmetiku jsem neznala, dokud jsem nezačala chodit do drogérií Rossman. Mám ji vcelku ráda.


 A koukám, že se mi sem vloudila chybička, ten lesk od Essence tady nemá co dělat :D ale je perfektní, zkuste ho.


Rtěnka v odstínu 404 je... jak to popsat? Napadá mě něco jako čistá červená :) Moc krásná barva, ale NYC rtěnkové balení je nepraktické :/ rtěnka zčásti vyčuhuje z tubičky a bojím se, že ji zlomím, ale za ty prachy, v akci za 25 jsem ji tam nemohla nechat. Lesk patří k mým oblíbeným - 529 Suger Hill Shimmer.


Oční stíny tak často nepoužívám, opět koupeny ve slevovém stojanu v Rossmannu. Bílý odstín I love NY používám do vnitřního koutku oka a modrý High Street používám na oční linky.
 

Mozaikový pudr používám jako tvářenku a opravdu mě nenapadá, co víc o něm říct. ... takže tak :)


Žádné komentáře:

Okomentovat