pátek 17. května 2013

Nepouštějte Korálku nakupovat....

.... protože pak si odnáší spousty novinek :) Dobrá, nevadí mi to :) jen už to pomalu nemám kam dávat.

Dneska Vám ukážu novinky, které se mi nahromadily za poslední týden. Je toho docela dost, ale může za to výprodej FF dekorativky, kterou absolutně miluju a ničí mě, že má končit :(


Na první fotce můžete vidět všechny produkty, které jsem zakoupila. Shrňme si to :) Krémová tvářenka, bronzer, lesk na rty a make-up od značky FF a (opět) make-up a korektor od značky Rimmel.


Na této fotce můžeme vidět sympatickou dámu, které drží krémovou tvářenku v odstínu Precious pink. Jejich pudrové tvářenky miluju, tak jsem se rozhodla, že vyzkuším i tu krémovou verzi. Zatím jim moc nemůžu přijít na chuť, ale věřím, že se to změní. Přišla mě na 54 korun a zatím je vyzkoušená jen jednou, tak uvidíme :) Popravdě, tvářenky mám doma ve véééélkem počtu, asi patnácti, tak třeba přijde i její čas :)  


 Teprve můj druhý bronzer ever! Momentálně moje číslo jedna, dala jsem opět šanci očním stínům, tak se teďka stylizuji do hodně hnědého, výrazného líčení a tenhle bronzer je za 54 korun velice dobrá volba. Doporučuju, stačí ho jen malinkaté množství, jen ho musíte dobře zapracovat štětcem.


Make-upu jsem se za začátku bála, ale pokud se nemýlím, tak ho Lu ze Světa módy XL doporučovala. Tak proč to nezkusit? :) Vadí mi, že je hodně tekutý, když ho obrátíte dnem vzhůru, tak vám sám vyteče do dlaně, ale kryje vcelku pěkně, sjednotí pleť. Jsem moc ráda, že jsem ho vyzkoušela a popravdě, šla bych do něj znovu. 30 mililitrů vyšlo nějak na 85 korun.


Lesk na rty v odstínu Boyfriend (můj přítel nesnáší když mám něco na rtech, tak je to velice příhodný název :D). Je už mým druhým leskem od této značky. Celkově nemám moc nanášení prstem ráda, ale překousnu to :) Rty vypadají krásně šťavňatě, ale popravdě - Sleek je Sleek :) 54 korun


 A dostáváme s ke značce Rimmel! V Rossmannu mají zrovna 25% slevu na tuto značku, takže jsem tam vystála ďůlek a přemýšlela, co tak nutně potřebuju... Korektory jsou moje slabá stránka, musím je začít víc používat a potřebuju tudíž nějakého parťáka k mému Dermacol Make-up Cover :) Volba padla na tento korektor v odstínu 030 Classic Beige. Nanáší se štětečkem a musíte ho pořádně zmáčknout, aby se korektor do štětinek dostal, ale jsem moc příjemně překvapená. Zatím mě korektory jen a jen zklamávaly. Ale tentohle je fajnový :) Doporučuju :)Cena něco kolem osmdesáti korun.


Poslední přírůstek do mojí make-upové sbírky je tento Stay Matte Make-up v odstínu 200 Soft Beige a zároveň je i největším zklamáním těchto nákupů. Krytí je mizerné a že matuje? Ha! To je vtip? Pudr Stay Matte mám moc ráda, ale tohle byl opravdu krok vedle. Vyhazovat ho samozřejmě nebudu, stál skoro 120 korun a vyhodit ho po prvním použítí, to by bylo zbytečné plýtvání... ale sáhnu po něm asi až zapomenu na jeho "přednosti".

Shrneme si to: Moje sbírka je týden od týdne větší, Plum mi zrovna vyřizuje další objednávku (ve které je opět make-up) :) a pak se opravdu začnu trošku krotit, protože mi přijde, že nemám šanci všechno vypotřebovat :/ Pokud máte možnost, tak si zajďete ještě pro FF kosmetiku, teda alespoň pokud ji máte tak rádi (nebo spíše rády) jako já. Mě to opravdu moc mrzí a snad kromě laku na nehty a té voňavky mám všechny typy produktů.

Pořídily jste si poslední dobou něco nového? Jaké máte zkušenosti s make-upem Stay Matte od Rimmel?

Žádné komentáře:

Okomentovat