pondělí 13. května 2013

Opět pár otázek...

Krásný den, dneska jsem u sebe neměla foťák a trošku mě zlobí i foťák na mobilu, tak jsem se rozhodla, že dneska budeme jen zpovídat. Snad Vás to nebude moc nudit, já mám mometnálně takovou vykecávací náladu a moc mě baví sama sebe zpovídat, donutí mě to samu nad sebou se zamyslet :) Otázky jsem si vypůjčila od Skodulky, tak snad se na mě nebude zlobit, dostala samé parádní otázky :) Tak pojďme na to!

Ktorý film máš najradšej a môžeš ho pozerať stále dokola? 
To bude asi Láska nebeská, klasická romantika. Z pohádek to je asi S Čerty nejsou žerty.

Predstav si, že jeden deň môže byť ideálny. Ráno vstaneš a môžeš všetko: cestovať v čase, lietať, ... čo by si robila? :) 
Chtěla bych se vzbudit v chatě, kde hoří krb, dát si na snídani míchaná vajíčka, nasadit nejnovější lyže a vyrazit s přítelem na sjezdovku, která by byla jen a jen pro nás :) a minimálně pětikilometrovou!!! 

Keby si sa mohla niekoho slávneho spýtať jednu otázku, kto by to bol a čo by si sa spýtala? 
 Agathy Christie, kde brala inspiraci na své geniální detektivky!
V čom vidíš nedostatok svojho blogu? 
 Že ho píšu jen krátce a zatím o něm ví je maličko lidí, ale to se, doufám, změní :)
Ktoré rozhodnutie považuješ v svojom živote zatiaľ za najlepšie? :)
Určitě studium na střední a vysoké škole, kde jsem našla spousty přátel.

S ktorou seriálovou postavičkou sa stotožňuješ?
 Občas jsem nesnesitelná jako Sheldon z Big bangu, nenažraná jako Homer Simpson, líná jako Garfield a milá jako Marshall z Himym :)
Ako si predstavuješ ideálne prvé rande? :)  
Už jsem ho zažila :) deka ve vinohradě během vinobraní, zobání hroznů přímo z keře a výhled na naši krásnou Moravu... 
Pracuješ momentálne na nejakom predsavzatí? Na akom? 
Chtěla bych omezit kouření :(

Ktorý kozmetický produkt by si za nič nevymenila a odporučila ho každému? 
Driclor - opravdu ho zkuste, máte-li problém s pocením

Životné motto? :)  
Každý v životě dělá chybu, proto se na tužku dává guma!
 
Popis se 3 slovy 
cholerická, přátelská, milující

Sledujes rada kosmeticka videa? Uved duvod.  
vyhledávám videa typu - my make-up collection - inspiruju se, co by se mi tak ještě hodilo :) Na základě jednoho videa jsem si pořídila úplně stejný IKEA kosmetický stoleček

Setkala jsi se na svem blogu s nejakou kritikou? Pokud ano, jak se s ni vyrovnavas? 
Jak říkám, funguje krátce, takže zatím nic...

Tocis videa? Pokud ano, tak co te na tom bavi a pokud ne, proc netocis?  
 Netočím, jsem srab. Ale třeba k tomu dospěju :)

Z jakeho kraje pochazis? (Karlovarsky......) pokud to neni tajne ;)  
Jihomoravský a jsem na to neskutečně pyšná, protože je u nás nááááádherně

Jak si predstavujes svuj zivot za 20 let? :P  
Spokojené manželství, domeček se zahradou a terasou, pejsek, tři děti, všichni budeme samozřejmě zdraví, šťastní a spokojení :) klíšé, vím :)

Co jsi provedla ve svem zivote nejblaznivejsiho?  
O tom bych raději nehovořila, není to zrovna věc, se kterou bych se chlubila na veřejnosti :)
Co k smrti nenavidis a co naopak milujes?  
Nebudu mluvit o takových těch klasickch věcech, jako je lež, závist, pomluvy. Koneckonců každý někdy lžeme, závidíme a pomlouváme. Takovou zajímavostí o mě je, že nenávidím, když je toaletní papír otočení ústřižkem ke zdi, otáčím ho i v restauracích, pokud to jde.

Stejné je to i s "věcmi", které miluju. Nebudu  mluvit o rodině, příteli a karádech. Miluju spontánníí akce, ze kterých se vždy vyklubou ty nejlepší párty. Miluju padnoucí boty, skvělé knihy a manžestr na sjezdovkách :)

Jaky predmet ve skole mas nebo si mela nejradeji a proc?  
Vždycky jsem milovala literaturu a věřte nebo ne - účetnictví :)

Jaky mas nazor na 21.prosince 2012? :DD kdo nevi, tak ma byt konec sveta..nebo tezke zmeny. 
Byly to zbytečné obavy

Uved tvoje 3 nejoblibenejsi knizky, 3 nej filmy a 3 nej hudebni skupiny nebo zpevaky.
Knihy: Deset malých černoušků, Vyhnání Gerty Schirch a Pipi Dlouhá Punčocha :)
Filmy: Láska nebeská, Pán prstenů a S Čerty nejsou žerty
Skupiny: Queen, Dan Bárta, Tatabojs

Jaký je tvůj nejdražší kousek kosmetiky, který vlastníš? 
Tvářenka od Mac? Asi jo..
Jaký je tvůj neoblíbenější zpěvák/skupina? 
Už bylo řečeno.
Tvůj největší (kosmetický) trapas? 
Jednou jsem si vyrazila do města celá lesklá poté, co jsem místo pudru použila rozjasňovač - neskutečně jsem se leskla a zjistila to až po celodenním chození po Brně...
 
Tvoje nejoblíbenější vůně? 
Yves Saint Laurent: In love again, byla to ale jen limitka a nevím, kde jsi sehnat :(
Které jídlo opravdu z duše nenávidíš a nikdy by si ho nesnědla? 
Játra

Vysněné město, kam by ses chtěla podívat? 
Město asi nemám, ale chtěla bych se podívat do Japonska a na Nový Zéland.
 
Tvoje nejoblíbenější značka kosmetiky?
Asi to bude Dermacol.
 
Lidská vlastnost, kterou ze všeho nejvíc nesnášíš? 
Faleš.
 
Kolik let má tvůj nejstarší kosmetický produkt, který doma najdeš a máš odvahu jej stále používat?
Paletka stínů a lesku na rty, kterou jsem pořídila v roce 2003 na trajektu do Anglie.
 
Tvé životní motto, podle kterého se řídíš?
Nic se nesmí lámat přes koleno.
 
Jaký dárek by sis letos nejvíce přála najít pod vánočním stromečkem?
Jízdní kolo :)


Žádné komentáře:

Okomentovat