pondělí 27. května 2013

Dávám si krabičkovou pauzu...

Krásné pondělí mé milé dámy, dneska Vám ukážu, co mi přišlo v mé poslední a na delší dobu asi opravdu poslední krabičce krásy. Ladybox už neodebírám delší dobu, prostě mi nepřirostl k srdci tak, jako Senzabox, o kterém bude řeč dneska.

 Produkty, které jsem obdržela v květnovém balíčku bych rozdělila do tří kategorií: 1) JSEM RÁDA, ŽE VYZKOUŠÍM, 2) NEURAZÍ, NENADCHNE 3) ACH JO... :/
 

Jsem ráda, že vyzkouším. Dermacol mám moc ráda, to už víte a nemám nic proti tomu, že do krabiček krásy tuto značku dávají. Někdo si může postěžovat, že Dermacol je volně přístupný v drogeriích, s tím samozřejmě souhlasila, ale popravdě - zpevňující sprchový gel bych si třeba do košíku nepřihodila, nenapadlo by mě ho vyzkoušet.

Obsahuje zpevňující účinné látky. Má mít pronikavou vůni zázvoru. Nevím, ale takhle zázvor nevoní. Sprcháč si dám na poličku a začnu používat, je pravda, že plavková sezóna se blíží, ale těmto "slibům" moc nevěřím :) tak uvidíme.
 

Jsem ráda, že vyzkouším. Lehký rozjasňující make-up od Yves Rocher. Zatím jsem ho ozkoušla jen na ruce, ale vypadá slibně :) Má mít efekt "nahého líčení". Na make-upy jsem dost ujetá, takže možnost vyzkoušet make-up, který stojí 469,-/30ml! je fajn. Cena mi přijde hodně přehnaná, s make-upy od YR moc dobré zkušenosti nemám, ale necháme se překvapit :) Za tu cenu si raději koupím nový make-up Bourjois.
Ach jo... :/ Oční stíny jsou v odstínu 42 Violet scientillant a mají tmavě fialovou barvu. Přijdou na 145,- a jsou příšerné. Co to je za pigmentaci? Absolutně mě nepřesvědčily o tom, abych si zašla pro další odstín. Zasunu je někam dozadu do kosmetického šuplíčku a nechám je tam :/ nebo je pošlu dál.
 
 

Jsem ráda, že vyzkouším. Vlasový sprej pro finalní zpevnění.Sympatické balení produktu, který jsme dostali za "trvanlivostní" fiasko s maskou a šamponem od Welly. Laky na vlasy v kabelkové velikost mám moc ráda, protože moje vlasy jsou neskutečně neklidné. Toto vítám!
 
 

Neurazí, nenadchne. Balzám s vůní granatového jablka od firmy Saloos. Má hojivé a regenerační účinky. Fantastický voní, nejraději bych nechala kalíšek rozdělaný, aby provoněl pokojík, ale na druhou stranu nevím, na co ho budu používat. Na mazání těla mi to přijde hodně nepraktické a nějaké exémy nebo bolístky, které by se daly mazat, naštěstí nemám.


 Ach jo... :/ Lak na nehty Colorama od značky Maybelline. Laky na nehty mě nebaví. Když na nějakém oblíbeném blogu najdu článek o lacích na nehty, tak vypínám. Kdysi jsem chodívala na gelové nehty, ale teďka mám svoje nehtíky tak rozbité!, že z lakování a péče o nehty nemám vůbec radost. Takže lak neoceňuju. Loni jsem u kamarádky dostala snad 12 laků na nehty, takže sbírku mám, někdy Vám je i ukážu, ale to bude jediný příspěvek o lacích na nehty, kterého se u mě dočkáte. Nechcete ho někdo???


Ach jo... :/ Šampon a maska (dostala ho máma) od Welly v neprošlém provedení půjde do cestovní komsetické taštičky. Už jsem říkala, že novým šamponům nevěřím, používám své ověřené značky, takže zklamání.


Neurazí, nenadchne. Rtěnka MUFE. Jednu ještě mám z minulých krabiček, ani na ni jsem ještě nesáhla. Přišel mi nádherný sytě červený odstín, ale putoval ke kamarádce. Rtěnek mám (s prominutím) plnou pr*del, takže mi chybět nebude. MUFE šílenství mě jaksi míjí. 

Co říct? Ano, jsem vcelku spokojená, ale začínám vážně uvažovat, že si dám krabičkovou pauzu. Každý měsíc přijdou produkty, které se dost často opakují a já nemám čas je vypotřebovat. Oceňuji, že tento měsíc přišlo více produktů s dekorativní kosmetikou, to mám ráda - mazadel už bylo dost :) ale teda ty stíny byl přešlap neskutečný! :/ 

Tři stovky měsíčně nejsou zase taková hrůza, ale zase na druhou stranu - už mám doma krabiček asi deset, a to už jsou penízky, za které jsem mohla mít svou vysněnou Benefit tvářenku... Ještě donedávna jsem objednávala oba typy krabiček krásy, ale Ladybox mi zkrátka jaksi nepřirostl k srdci :/ Senzabox je spíše taková srdcovka, ale promiň, srdcovko, dáme si pauzu :*

Žádné komentáře:

Okomentovat