úterý 7. května 2013

Moje Miss Sporty

Od Miss Sporty vlastním pouze produkty na oči, tři tužky na oči a řasenku.


Za řeč stojí pouze řasenka, ta je opravdu moc bezva a stojí kolem šedesáti korun, určitě ji zkuste, nedávno jsem ji viděla, mám ji docela dlouho, tak jsem nevěděla, jestli se pořád prodává, ale ano, seženete ji :) Tužky na oči jsou trošku kakastrofa, hlavně ty minitužky - fialová a světle modrá. Nemalují, je to špatný :/ Hnědá tužka je ořezávací a používám ji spíš na obočí :/



Miss Sporty nepatří ke kosmetice, k jejichž stojanu chodívám na čumendu, co bych si pořídila. Na Miss Sporty mám ale moc hezké vzpomínky, protože tuto kosmetiku používala moje starší sestra, když byla na střední a já ji chodila malovátka "krást" a malovat se s nimi :) Takže v jistém smyslu Miss Sporty patří k mým srdcovkám... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat