neděle 26. května 2013

Narozeninová objednávka od Plum

Milé slečny a dámy, ke svým pondělním narozeninám jsem si udělala velikou radost a udělala objednávku v Plum Foolery Shop (vřele doporučuju, má tam super produkty a je to neskutečně sympatická slečna, teda vlastně už paní :)


 Na penízky jsem nehleděla, ale i tak řekněte: 731 korun za make-up, paletku, tvářenku a poštovné mi přijde jako fajnová cena :) Jako první tady máme make-up od značky Revlon, je to můj druhý produkt od této značky a je mnohem mnohem mnohem lepší než ten produkt první - lesk na rty, který moc nebarví :) ale tohle je parádička, původně jsem si objednala jiný odstín, který Plum neměla na skladu, tak mi nabídla místo něj tento - odstín Nude. Nejdřív jsem se vyděsila, co to je za světloulinký make-up, ale naopak. Odstín je naprosto perfektní. Stačí použít opravdu kapičku, sice není stoprocentně krycí, ale svůj účel splní - pleť je sjednocená a přijde mi i rozzářená! Zároveň vcelku dost matuje, takže na něj ani nemusím používat pudr. Přišel na 249 korun a jsem moc spokojená. Jediné mínus vidím v aplikaci - není tam žádná pumpička ani jiný aplikátor, zkrátka jen sklenička s víčkem. Vůně je taková trošičku lékárenská, ale to mi vůbec nevadí.


Původně jsem přemýšlela nad paletkou od MUA, ale říkám si, že když už mám ty narozeninky, tak si dopřeju něco "lepšího", proto jsem si objenala paletku od značky Sleek. Přesně řečeno Sleek paletku v odstínu Storm. Mám ráda zemité odstíny, proto jsem si vybrala právě tuto paletku. Obsahuje 12 stínů, 9 z nich je se třpytkami. Dneska jsem ji použila poprvé a musím říct, že jsem si opět báječně vybrala! Stíny mají fajnovou pigmentaci a celkově jsem docela dost nadšená a opravdu vážně uvažuju o tom, že začnu zase používat oční stíny :) 293 korun.


Poslední pán na holení je tento bronzero-tvářenka Africa od značky W7 (absolutně ji neznám). Byl k ní přiložen i štěteček, který je nic moc. Tvářičky jsou po něm šťavňate růžové a momentálně aspiruje na mou nejoblíbenější tvářenku :) Obalově mi připomíná Benefit.

Dneska jsem použila všechny tři novinky na líčení do školy a nemohla jsem se na sebe vynadívat :D 


Co si nadělujete k narozeninám vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat