sobota 18. května 2013

První narozeninová vlašťovka

Pomalu, ale bohužel jistě se blíží moje 25. narozeniny, neskutečně to utíká, vždyť mi nedávno bylo 16! Ach jo, nebudu smutnit, místo toho Vás seznámim s tonikem, které jsem zakoupila v Douglas. 

Jak se blíží moje narozeniny, tak se víc a víc plní poštovní schránka. Pohlednici k narozeninám jsem nedostala už roky, ale za to se firmy, u kterých jsem kartičkou upsaná, předhánějí v tom, kdo mi pošle dříve nějakou narozeninovou pozornost :) No a od Douglas jsem obdržela milý dopis a slevu 10% na nákup.


No a tak nezbývalo nic jiného než vyrazit do Olympie na nákupy, společnost mi dělala sestra, která ještě kouzlo Douglasu neobjevila. Přiznám se, že jsem tam šla s úmyslem pořídit si něco pěkného od značky Bourjois, ale pak padla volba na tohle tonikum, protože jsem jaksi zapomněla vybrat z bankomatu :D

Volba teda nakonec padla na toto vitamínové tonikum, které obsahuje vitamín C. Zanechává pokožku zářivou, hydratovanou a svěží a já zatím musím jen a jen souhlasit. Přijde mi, že při použití ho na tamponek vyteče docela dost, ale to mu neubírá příjemnosti. Myslím si, že to je bráška mého Boujois peelingu, který mám v Brně, už jen ta vůně :)

Zdroj: http://www.birkafadanherses.com/2011/09/15/pembe-maske-yorumlari.html/bourjois-radiance-boosting-peeling-75ml-original

250 mililitrů příjde na 119 korun, ale já na něj měla tu úžasnou desetiprocentí slevu :D promiňte, ale musím se smát. Hlavně svojí hlouposti, že kvůli "hloupým" deseti procentům, které představují asi 12 korun musím, prostě musím využít dárkovou poukázku :) Poukázku jsem ještě dostala do Yves Rocher, kde jsem dostala vcelku pěkný náhrdelník jako dárek k narozeninám a vybrala jsem si oblíbený balzám na rty, tentorkát malinový, jemně zabarvuje rty.

Zdroj: http://www.yves-rocher.cz/balzam_na_rty_s_malinou

Slevu 10% do drogerie DM si nechám až na větší nákup a poukázku do Orsay na 120 korun jsem použila při nákupu úchvatné, zelené kabelky :)

Narozeniny jsou vlastně hrozně bezva, taky je máte rádi/rády?

Žádné komentáře:

Okomentovat