sobota 1. června 2013

Líbej mě, vajíčko!

Diplomka je odevzdaná a čekám už jen na posudky, věřte mi, že chodím na IS se staženým zadkem :( každopádně - nemám teďka roupama co dělat, tak akorát sedím u počítače (co jiného v takovém počasí, četba mě hrozně uspává) a koukám na seriály. A když tak sedím, tak se mažu :D Po ruce mám tyto dva ovocné balzámy, pojďme si je představit blíž.


 Vajíčkový EOS balzám s vůní Summer Fruit. Není to to nejrozkošnější balení, co jste kdy viděli??? Takové sympatické vajíčko :) Sklízím s ním veliké úspěchy, všichni si ho chtějí prohlédnout. Druhým plus hned po sympatickém balení je jeho vůně, krásně sladce voní a stejně tak i chutná na rtech. Vůní mi nejvíc připomíná asi jahody. S hydratací je to už o něco horší, balzám je trošku tužší, proto ho patlám docela dost, ale výdrž je spíše mizerná. Každopádně jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, ale určitě najdete něco jiného-lepšího. K dostání u Plum na E-shopu za 169,-.


Líběj mě! balzám z Ladyboxu byl velice příjemným zpestřením březnového Ladyboxu. Ale přiznám se, že jsem po něm sáhla asi až před 14 dny - nejdřív jsem ho chtěla vyměnit na Exchange na stránkách Ladyboxu. Má bytelné kovové šroubovací balení a nanáší se prstem. Hydratace je mnohem lepší než u EOS balzámku. A ta vůně! Taky tak milujete zmrzlinu Mrož? Tak tento balzám mi mroží vůni připomíná.

Verdikt: EOS vajíčko není žádná hitparáda, ale je to prostě neskutečnej sympaťák, na fotce to nejde moc poznat, ale už ho mám použito docela dost. Líbej mě! je lepší, mnohem lepší, ale zase to prstíkové nanášení, je nehygienické. Co se dá dělat? I tak je mám ráda :)

Žádné komentáře:

Okomentovat