úterý 23. dubna 2013

Garnier Regenerační krém na nohy

Hezkou popůlnoc přeji :)

K dnešnímu článku mě přimělo vypotřebování tohoto báječného krému na nohy. Zrovna před chvilkou ho jsem vypotřebovala. Je určen pro popraskanou a velmi suchou pokožku, což tedy nemám, ale předpokládala jsem, že bude tím více účinný. Používám ho navečer ve větší vrstvě a potom si navleču ponožky, ráno mám nožky jako dětskou prdelku. 

Už si přesně nepamatuju, kolik stál, ale sehnala jsem ho v DMku. Je ho 100 mililitrů a mělo jsem ho asi tři měsíce, teďka budu dopotřebovávat limitku od Balea Evropa s třpytkami. Moc krásně voní a určitě si ho pořídím znovu :)




Nevím, jestli to jde úplně vidět, ale mám na rukou "vstřebávací" rukavice od Essence (a koukám na Harryho Pottera - Fénixův řád). Zrovna s nimi i píšu, což není úplně jednoduché, ale je to docela zábava :)

Dneska jsem navštívila DMko na Masaryčce v Brně, která dneska končila :( a bude se stěhovat do obchodního cetra Letmo, taky se těšíte? Bylo hrozně zvláštní, že stojany s dekorativkou byly úplně prázdné  a nikdo je nedoplňoval :) Holt, stěhování už započalo..

V závěru říkám: Jestli chcete zkusit něco bezva na suché nožky, tak vyzkoušejte tento krém na nohy, doporučuji všema deseti prsty na nohou.

Žádné komentáře:

Okomentovat