pátek 26. dubna 2013

Senzabox po stopadesáte... klap!

Krásné slunečné dopoledne Vám přeji, slečny a dámy!

Když se objevily krabičky krásy, objednávala jsem jak Senzabox, tak Ladybox. Postupem času mi více přirostl k srdci Senzabox, ani vlastně nevím proč. Takže Senzabox objednávám každý měsíc, Ladybox spíš už jen vyjímečně.

 Poslední dva dny jsem strávila v naši Matičce Praze, proto se mi můj náááádherný Senzabox dostal do rukou až teďka. Musím teda přiznat, že jsem megazvědavec a za svou senzablogovou věrnost jsem vydržela se na obsah předem nepodívat jen dvakrát :) Tentokrát jsem zvědavě zabrousila, takže už všechno vím, ale vůbec mi to nevadí - jsem totiž absolutně nadšená :)

Jdeme na to!



Krabička je fantastická, tenhle odstín zelené přesně miluju! Opět ji využiju na skladování produktů, které přijdou na řadu po vypotřebování svých předchůdců :) A otevíráme....


První mě napadá - prostor využit opravdu jako při hraní Tetrisu! :) Na první pohled se raduji z Rexona antiperspirantu a Vichy krému, do nosu mě praští (v pozitivním smyslu) úúúchvatná vůně vonného vosku Yankee candle.


S krémy od Vichy zkušenosti po pravdě nemám, jen s jejich čisticími vodami a peelingem, každopádně tohle je jemňoulince parfémovaný krém a moc se těším, až ho zkusím. Slibuje, že po něm budeme mít bezchybnou pleť a vyhlazené vrásky - to teda ještě nepotřebuji - naštěstí!. Dostaly jsme 15 mililitrové balení, plné balení 50 ml stojí 540,-, což je na mě docela dost peněz, ale pokud se osvědčí, tak možná začnu šetřit ;) k tomu vzoreček Vichy BBčka


Taky se Vám stává, že Vám nějaká vůně připomene určitou událost, osobu atd.? Tak po namazání rukou tímto krémem jsem si vzpomněla na dovolenou u moře - přesně takhle voněl můj opalovací krém. Ruce mám krásně hebké a navíc krém slibuje, že posílí nehty a zabrání jejich třepení a lámání, což teďka potřebuju jako sůl. Moje nehty jsou totiž v absolutně katastrofálním stavu. Mě osobně Ziaja nevadí, mám ji docela ráda, tuto řadu jsem nikdy nevyzkoušela, takže za mě spokojenost. Jediné mínus - při prvním otevření se mi rozbilo otevírání....


Šampon a maska od Welly, profesionální řada. Popravdě, se vzorky šamponů z krabiček krásy mám špatné zkušenosti - Label.M byl propadák a pak šampon Pure Fiji mi tak zacuchal vlasy, že jsem je léčila ještě dalších pár dní :/ Tato sada má dodat objem, což uvítám, vlasy mi vcelku rychle zplihnou. Jinak - za mě říkám, zatím nejlepší šampon současnosti - Balea světle modrý, myslím, že je kokosový a stojí snad 32 korun a je to pecka!!!


Rexona jsou moje nejoblíbenější antiperspiranty. Tahle revoluční novinka Vás má ochránit před pocením lépe než klasické antiperspiranty - mají Vás ochránit dvakrát lépe. Nevím, jestli mám předpokládat něco ve smyslu Dricloru, který mi beze srandy změnil život. Pro lepší účinky se má používat před spaním, takže ho přemisťuji na noční stolek a začnu zkoušet.

P.S. Měla jsem velké problémy s pocením, což bylo velice nepříjemné :/ Zkuste Driclor, používá se pro začátek týden v kuse a pak podle potřeby, já ho teďka používám třeba jednou za dva měsíce a je to opravdu úžasné - zkuste to! Uvidíme, jestli něco takového můžeme čekat i od tohoto antiperspirantu Rexona - moc hezky voní.


Sada asijských BB creamů, na které se fakt hafo těším. Moc mě láká ten růžový, na ten si brousím zuby, tak ho alespoň vyzkouším - nevím moc co říct více - já jsem teda velice spokojená. Moje vlastní zkušenost s pravým asijským BB creamem je vcelku uspokojivá, mám Misshu Perfect Cover v odstínu 21, ale trápí mě jeho doba použitelnosti - mám ho chvilku a už z něj pomalu nic nemohu dostat. 


Poslední je vonný vosk do armolapmy od Yankee Candle, dostala jsem "příchuť" Garden sweet pea. Na oficiálních stránkách YC se dočteme, že: Sladká vůně něžných květů, zvýrazněná špetkou hrušky, broskve, frézie a růžového dřeva. Platinová vůně. Mě osobně vůně připomíná nějaké cukrátko z dětství (opět ta asociace vůně-událost/věc/osoba). Aromalampu nevlastním, takže půjde do skříně provonět trička. Někdo může nadávat, že se takové věci do krabiček krásy nedávají, já říkám - lepší než biokakao :)

Závěrem, jestli mám krabičce udělit počet Korálků, tak mu dávám 9/10. Příště objednávám znovu a snad vydržím nekoukat předem ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat