sobota 6. dubna 2013

Miluju Balea suchý šampon!

Dneska přicházím s bombastickou věcí, kterou už asi zná každá z Vás. Takhle parádní vychytávka Vám pomůže v těch líných dnech, kdy se Vám nechtějí mýt vlasy. Přiznávám se, že než jsem objevila kosmetické blogy, tak jsem o něčem takovém v životě neslyšela (to se dá říci i o bázích pod make-up, bazích pod oční stíny, bronzerech a dalších super věcí, bez kterých už nedám ani ránu :) ). Teďka bez něj nemůžu žít! Vlastím dvě balení a určitě ne poslední.






Vlasy se mi vcelku dost mastí a nechci si je umývat každý den, je to časově otravné a hlavně nechci, aby se mi barva vymyla za čtrnáct dnů. Občas tedy sáhnu po tomto krasavci a myslím, že za ty prachy je to pecka (myslím, že stojí kolem šedesáti ká). Jako první jsem měla takový ten sypaný suchý šampon, který mi připomíná pudr na dětské prdelky. Mám tmavé vlasy - momentálně červené - a při použití toho sypaného suchého šamponu jsem vypadala jako šedivá stařenka (stál ale snad jen 25,-). Tento suchý šampon nastříkám ke kořínkům, nechám pět/deset minut zaschnout a pak vykartáčuji pomocí Tangle teezeru - na obalu doporučují vytřít vlasy ručníkem, nepřipadá mi to až tak potřebné. Je tedy pravda, že to je pouhá nouzovka, vlasy budou bez lesku, ale můžete bez obav vyjít mezi lidi :) V drogerii jsem objevila i suchý šampon od Syos, ale je asi dvakrát dražší a nějaké extraódy na něj jsem nenašla. Takže za mě 11* z 10* :)

Co vy, dámy? Používáte suchý šampon? A jakou značku preferujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat