sobota 27. dubna 2013

Moje Bourjois

Dámy, nehorázně se nudím, 

tak jsem se prohrabala svým kosmetickým stolkem a rozhodla se, že Vám představím takové kosmetické skupinky. Takže jsem si nachystala krabičky od Senzaboxu a začala třídit, dneska Vám představím produkty, které mám od značky Bourjois. Podotýkám, že Vám budu představovat produkty, které mám doma u rodičů. Dekorativku, kterou mám v Brně představím někdy jindy :)

 Pro začátek chci říct, že ještě asi před rokem jsem tuto značku vůbec neznala a svůj první produkt jsem si pořídila teprve na Vánoce - Tvářenku v odstínu 03 Brun Cuivré.
 


 Na fotce můžete vidět make-up Helathy Mix (odstín 53), který je absolutně geniální, všem ho vřele doporučuju, myslím, že stál něco kolem tří stovek a určitě ty prachy stojí za to - je to asi nej make-up, co jsem kdy měla. K němu jsem si pořídila Healty Balance pudr, který je jemňoučký a na pleti ho skoro vůbec necítite. Prostě super dvojka! Oční stíny jsem pořídila z Aukra a o nich asi nemám moc co říct, prostě oční stíny, žádná hitparáda ani propadák. Mono oční stín v modré barvě (odstín 02) bych si za normálních okolností nekoupila, ale měli ho v Marrionnaud asi za 120,-.





 Na první fotce nejde vidět tato růžová tvářenka v odstínu 34 - Rose d´or. Asi se mi líbí více než cihlově červená. Každopádně celointernetové vychvalování není úplně na místě, teda alespoň v mém případě. Nevím, co dělám špatně, ale moje dvě tvářenky prostě nebarví....


Jaký produkt Bourjois byste doporučily vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat