pátek 5. dubna 2013

Novinky

Milé slečny a dámy,

ráda bych Vás seznámila s produkty, které jsem zakoupila před pár dny. Šlo o akce a jednu výměnu. Nejprve se mi do ruky dostal velmi diskutovaný Garnier BB cream v odstínu Light. Stal se ze mně trošku BBcream maniak, tak jsem chtěla vyzkoušet i tento hodně známý a vlastně úplně první BBcream, o kterém jsem se dozvěděla, že existuje. Zatím jsem ho nevyzkoušela, pouze na ruce, ale zatím to vypadá vcelku dobře. V drogerii stojí 199,-, což se mi zdá jako dost přehnaná cena, ale já jsem ho získala formou výměny od jedné moc příjemné slečny, která za něj žádala Salcura acnésprej z Ladyboxu - ten mám už jednou doma, tak proč se nepodělit a nevyzkoušet něco nového? :)


Hned po předání jsem se vydala do drogerie Rossmann, kde jsem měla vyhlédnutou báječnou akci.. Jedná se dvojici gelové rtěnky Maybelline Color Sensational Whisper a řasenky Great Lash od stejné značky.Zaplatila jsem 139,90 a spokojeně odcházela (vybrala jsem si světlounký odstín rtěnky číslo 620) :) Pak jsem ale ještě narazila na výprodejovou akci rtěnek NYC - koupila jsem si tmavě hnědou verzi v odstínu 410 - myslím, že tmavěhnědé rtěnky mě dělají trošku starší, ale na druhou stranu to někdy neuškodí ;)

Copak nového jste si koupily vy, slečny?

Žádné komentáře:

Okomentovat