pondělí 29. dubna 2013

Můj Dermacol

Pro začátek chci říct, že Dermacol mám moc ráda, snad všechny produkty, které mám, zbožňuju :) Na fotce můžete vidět bázi pod oční stíny, megaslavný Dermacol Cover, tvářenku, make-up, bázi pod make-up, rtěnky, pudr a oční stíny, tak myslím, že kromě tužky na oči mám opravdu malovací všehochuť.


 O bázi pod oční stíny jsem už mluvila, dostala jsem je jako dárek - není to ArtDeco, ale je to bezva. Dermacol Cover je klasika a nejlepší korektor na světě, ten si kupte! Make-up má divné dávkování, ale každopádně funguje, zkuste ho. Navíc má ve víčku korektor.


Báze pod make-up je klasika, tento mám ze Senzaboxu, menší verzi mám v Brně. Tvářenka je nejnovější úlovek, v Rossmanu mají slevy, tak jsem ji pořídila tam.



 Rtěnky jsou takové ty vyskakovací. Ta růžová je v odstínu 04 a je krááásná, tmavě hnědá je v odstínu 14. Rtěnky moc doporčuju, musím si je hodit do kabelky a začít je zase používat :)


 Pudr je taky ze Senzaboxu, druhý mám v Brně a je moc příjemnej. Oční stíny mám z e-shopu a momentálně je používám nejčastěji, nepráší a krásně drží.



Dermacol je zkrátka moje srdcovka a určitě ji budu kupovat dál. Na nějaký produkt políčeno nemám, ale když něco doporučíte, popřemýšlím o tom :)

Žádné komentáře:

Okomentovat