čtvrtek 11. dubna 2013

Kosmetický Tag

Vždycky jsem toužila po tom být intervjůována, tak se s dovolením zintervjůuju sama :) Otázky jsem si půjčila od Skodulky. 


1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
Poslední dobou jsem dost poctivá a pleť si čistím minimálně každé ráno a večer, pokud nemám napatlaný make-up, tak si pleť vyčistím klidně i během dne a safra, jde to poznat :) Používám starou dobrou zelenou Biodermu.

2. Jaký máš typ pleti?
Jednou mi slečna u stánku Vichy diagnostikovala suchou pleť, ale dle mého názoru mám pleť smíšenou. Čelo mám neskutečně suché a už opravdu nevím, co s ním (nemáte nějakou radu?), ale bradu mám mastnou. Na bradě se mi děla akné.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Momentálně se nacházím doma u rodičů, takže doma používám již zmíněnou Biodermu, jinak v Brně používám povícero produktů. Na čistění pleti používám vodu od Vichy, Nivei nebo Biodermu. Na odlíčení mám odličovač s chrou od Yves Rocher, psala jsem o něm v jednom z předchozím článků. Hodně to střídám, možná to není absolutně vhodné, ale mně to vyhovuje :)

4. Používáš peeling?
Peeling jsem koupila od Bourjois, je pomerančový a moc krásně voní. A s "kvalitou" jsem také spokojená, není úplně drsný, ale svůj účel splní. Nejlepší peeling, který jsem kdy použila, mám už snad šest let, ale nemůžu se ho vzdát, je absolutně skvělý. Od Avonu a je mentolový, až pálivý, ale je to pecka! Vůbec nevím, jestli se ještě prodává, protože jsem z Avonu dobré dva roky neobjednávala....
.
5. Jaký pleťový krém používáš?
Pleťové krémy nepoužívám dlouho, až co mě osvítil kosmeticky Duch Svatý :)

Doma používám zelenou Biodermu, která super ladí k biodermí vodě a střídám ho s Ryor krémem, který byl v jedné z krabiček krásy. V Brně používám Dermacol Perfect Base Cream a Neutrogena Visibly Clear Cream
Nemůžu se jich nabažit, nakupovala bych pořád a pořád další, ale bohužel má spotřeba není tak velká :)

6. Máš pihy?
Nemám a docela mě to mrzí, spíš jen takovou tu semtampihu.

7. Používáš oční krém?
Jeden mám, takový ten obyčejný od Balea, ale používám ho spíš vyjímečně.
8. Jaký make-up momentálně používáš?
Make-upů mám doma několik a moc ráda je střídám, ale mymi největšími oblíbenci jsou tihle dva krasavci


Bourjois Healthy Mix budu nakupovat už pořád, je to asi to nejlepší, co jsem objevila, miluju ho!!!
A Dermacol jsem koupila v akci, kdy jste dostali 200 slevu na nákup. Má trošku nepraktické dávkování, ale není to nic, co by se nedalo přežít. 

9. Jaký máš barevný tón pleti?
Nejsem moc schopna odpovědět. Existuje něco jako žlutorůžový tón? :)

10. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Nosím brýle a myslím, že mám moc hezké, dlouhé řasy, které nejsou potřeba prodlužovat, ale myslím si, že jsou velice sexy a až přijde moje "čočkové" období, tak je určitě použiju. Koupila jsem si takové jednotlivé trsy od ELF.

11. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé 3 měsíce?
Ne a nedodržuju. Raději mám takové ty vyschlejší řasenky.

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Řasenky zbožňuju! Moje momentální hvězdy doma jsou tyhle:

Lumene z nějaké krabičky krásy, už nevím ze které.
Rimmel Lash Accelerator - moc doporučuju.
Miss Sporty Studio Lash - spousta muziky za pár pěnez. Já ji koupila podle toho superjedovatého žlutého obalu.
13. Používáš podkladovou bázi pod make-up?
Ano, starý dobrý Dermacol. Klasika.

14. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Ano, ale je to jen pár měsíců, co jsem začala a už ani ránu!


Začala jsem tyčinkovou bází od ELF, ta byla vcelku bezva, ale určitě nemá na ARTDECO bázi. Stála sice skoro 200, ale ubývá jen velice pomaloučku, což se o ELF říct nedá. Dermacol bázi mám chvilku, dostala jsem ji k nákupu na Dermacol stránkách jako dárek :)

15. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv make-upu?
Mám vcelku pěknou pleť, ale střídají se u mě takové šedivé dny s růžovými, takže to vyrovnávám make-upy nebo BB krémy. Což Vám musím říct! Koupila jsem si  BB cream Missha a srkl. Představte si, že jsem ho použila cca osmkrát a už nechce ven, prostě nepumpuje. Takže jsem docela dost na*raná.

Žádné komentáře:

Okomentovat