čtvrtek 4. dubna 2013

Perfektní krém na ruce!

Milé slečny a dámy, dneska bych Vám chtěla představit báječný krém na ruce, který je mým společníkem už nějaký ten čas a musím říct, že jsme spolu strávili moc bezva chvíle. Tento krém totiž používám na večer spolu s Essence rukavicemi, které pomohou k lepšímu vstřebání krému do rukou (suché ruce mě velice trápí :( ). Je to už takový můj menší večerní rituál. A o jaký krém se jedná?

Garnier Hand, Sos regenerační krém na ruce, který slibuje, že je odolný vůči prvnímu umytí (s tím souhlasím). Vybrala jsem si krém s bambuckým máslem na velmi souchou, popraskanou pokožku. Vůně je jemňoučká a velice příjemná a hlavně krém nezanechává takový ten nepříjemný, lepivý pocit, naopak. Po natření máte neustálou potřebu si na ruce sahat a přesvědčovat se jak je to možné, že jsou tak heboučké :) Každopádně toto balení mi dneska došlo.


Ale jsem připravena na další příjemné večery :) Zakoupila jsem si totiž druhé balení, ale tentokrát vyživující , na suchou a hrubou pokožku - "příchuť" mangového oleje :) Zatím jsem ho ozkoušela jen jednou, ale přijde mi, že tento mangový má hodně podobnou vůni, možná ještě více intenzivní.

Existuje ještě třetí možnost krému, ten má být s Aloe Vera a je určen pro normální pokožku....

Musím řici, že jsem za svůj život vyzkoušela nezpočet krémů na ruce, ale tento patří k tomu nejlepšímu, co jsem kdy v životě vyzkoušela :)

Jak krém na ruce vyhovuje Vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat