neděle 21. dubna 2013

Nikdy více, díky....

Dneska bych Vám chtěla představit produkty, do kterých bych už penízky neinvestovala, je jich povícero (opět pouze z domu, v Brně by se taky pár věcí našlo)... Začneme antiperspiranty.

Nejdřív se mi z košíčku s "přešlapy" dostal do ruky tento antiperspirant značky Nivea. Slibuje 48hodinovou ochranu proti pocení, což samozřejmě neplatí... pak by vám mělo zaručit hladší podpaží po holení, ale to opravdu nemohu posoudit. Naprosto božsky voní tak svěže!!!, ale prostě žmolkuje. Asi bude jen chybové balení, ale jsem docela dost naštvaná. Prostě zmáčkneme antiperspirantí čudlík a místo vůně vystříkne takový bílý žmolek - přirovnala bych to asi k pěně na holení, když ji neprotřepete. Možná jsem opravdu narazila jen na blbé balení, ale už nikdy více, díky!!


Druhý antiperspirant je prostě peklo, můj první a zatím poslední sprejový antiperspirant od Balea. Narozdíl od Nivea mi prostě moc voňavě nesedl, ale to by nebylo to nejhorší, prostě nefunguje... sprejové antiperspiranty mám ráda, ale opravdu spíš jen tak na osvěžení, největší jistota je pro mě tuhý antiperspirant - kuličkové absolutně nenávidím. Takže Balea antiperspirant nikdy více, díky!


Dostáváme se k obličeji. Začnu ošetřujícím gelem na akné od Oriflame. Máte ho aplikovat na pupínek a ten by se měl zahojit. Neříkám, že by to nefungovalo, ale prostě Sudocrem je Sudocrem, ten vyléčí i takové ty hnusné podkožáky. Nikdy více, díky!


Tohle by mělo být čisticí tonikum od značky Weleda. Absolutně nemám nic proti přírodní kosmetice, ale je to už třetí produkt (po tom mandlovém krému ze Senzaboxu, tělovém mléku taky ze SB), který mě prostě dusí. Znáte takový ten pocit, když se natřete něčím hodně aromatickým a prostě Vás to začne dusit. Přesně tohle mám s tímto tonikem, jo, vyzkouším ho třeba ještě někdy, ale asi ho nedopotřebuju a možná ho pošlu ségře... Takže nikdy více, díky!!


Co se týče dekorativky, tak začnu korektorem od značky Lavera, který byl v jedné z krabiček krásy, tuším, že v Senzaboxu, nejdřív jsem byla nadšená, že zkusím něco od neprobádané značky, ale tohle je opravdu špatný korektor... co by mělo být základní vlastností korektoru? No? :) Správně, krytí... Což tady prostě nefunguje, ale nemám srdce ho vyhodit, jsem takový ten kosmetický sysel :/ Ale i tak, nikdy více, díky! :)


Tekutá tvářenka od Elf, nemůžu říct, že by byla nějak špatná, ale prostě je šííííleně pigmentovaná a já s ní prostě neumím pracovat. Opravdu stačí pidipidipidmidi kapička a využijete ji na obě tváře. Neodrazuji Vás od ní, ale já si ji nechám na nějaký maškarák, kdy půjdu za prasátko (vybrala jsem si totiž křiklavě růžový odstín, mám ráda takové výstřelky) a zůstanu věrná pudrovým tvářenkám. Takže nikdy více, díky :)


A poslední pán na holení je Revlon balzám na rty. Balení je naprosto úchvatné, s malinkým štětečkem na aplikaci a moc krásně voní, ale to je bohužel všechno :( štětečkem se mi balzám špatně nanáší a hlavně ten balzám nedrží a nebarví... ani prstem nemůžu ten balzám nabrat a aplikovat na pusu. Nadělila jsem ho na Ježíška a od té doby jsem ho použila snad jen třikrát. Je to moje první a zatím poslední produkt od Revlon, brousím si zuby na jejich vyhlášený make-up, ale tento balzám už určitě kupovat nebudu, takže nikdy více, díky.



Názory na výše jmenované produkty jsou pouhopouze mým názorem, ostatní mohou mít názor absolutně odlišný a Vaše názory samozřejmě respektuji :)

Máte nějaký produkt, do kterého byste již znovu neinvestovaly, dámy? :)

P.S. A někdy příště si dáme produkty, které ze srdce zbožňuji a budu je kupovat pořád!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat