neděle 28. dubna 2013

Moje Catrice

Kdo by neznal kosmetiku Catrice? :) 

Já ji považuji za vyšší level značky Essence, doma u rodičů mám čtyři produkty.



První je tvářenka, která je vcelku bezva, ale momentálně ji moc nepoužívám, mám jiné, lepší :)


 Blbě vyfoceno :/ Každopádně vřele doporučuju tužku na obočí, já ji mám v odstínu 010 Blond But Brow´d. Je to absolutně super věc, skočte si pro ni :)


 Rtěnka je v odstínu 160 Pink Panther, je světloulince růžová, ale na rtech působí divně, tak trošku mrtvolně, po téhle rtěnce bych už určitě nesáhla - teda po tomhle odstínu. Jinak není špatná.



Oční stín je úúúúchchvatný! Metalově stříbrná je na večer jako dělaná, nevím, jestli je pořád k mání, bojím se, jestli nebyla z nějaké limitky, ale ten je parádní. 

Závěrem - Catrice je bezva/nebezva. Pro některé produkty bych se určitě vrátila znovu, ale dávám přednost jiným značkám.

P.S. Nevíte, jak otočit ty fotky? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat