sobota 7. září 2013

TAG: 15 podivných faktů o mě.

Tagy mám neskutečně ráda, tak proč si nedat rovnou ještě jeden? :) Otázky jsem našla u Skodulky (taky ji máte tak rádi?? :) )

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
 Tak jak napovídá název tohoto blogu, tak se vcelku ujalo oslovení "Korálko", ale spíše jsem oslovována svým křesním jménem. Vždycky jsem chtěla mít nějakou praštěnou přezdívku, ale nikdy nenastala situace, ze které by moje potencionální prezdívka mohla vyplynout :)
2. Jaký máš zlozvyk?
Nesnáším toaletní papír otočený koncem koncem ke zdi. Například i v restauraci toaleťák otáčím koncem dopředu.

3. Máš nějakou fóbii?
Dost mě trápí strach z pavouků :/ malincí mi nevadí, ale mám spíš štěstí na ty veliké, macaté :(

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Lady Carneval od Kaje Gotta, ale mám ji ráda v provedení 4tetu. Ale docela často to měním ;)

5. Co tě dokáže vytočit?
Nedochvilnost, hodně mých přátel s tím má problém... :/

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.
Křupkám klouby na prstech.
7. Na které straně postele spíš?
Na opačné, kde spí přítel :) střídáme to

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci / v baru?
Džus s vodou - nejlépe nějaký neobvyklý, třeba mango, meruňka... klasický pomeranč nebo multivitamín mě už moc nebaví :)

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Dalmatín, docela dost veliký a jmenoval se překvapivě! Dan Bárta :D Milovala jsem ho už odmalička...
10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Odličovat, odličovat, odličovat! Jednou se neodlíčím nebo odlíčím nedostatenčě a ráno už mám pupínky :/ To se mi v mládí nestávalo :D holt 25 let je 25 let :D

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
Hlavou k vodě :)
12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Dokážu se kousnout do palce u nohy :)

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Burger King - Whooper. Kdysi to býval "mekáč", ale už nikdy více...
14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
Přemýšlím, přemýšlím a nic moc mě nenapadá. Často fráze a hlášky střídám - dost s přáteli citujeme fráze ze Simpsonů nebo Přátel.


15. V čem spíš?
Nezáleží v čem, hlavně když je to teplé :) Takže legíny, trička s dlouhým rukávem, na tenké košilky moc nejsem

Žádné komentáře:

Okomentovat