pondělí 9. září 2013

Nákupy na Vánoce začínají...

Ahojky, zdravím Vás :)

Dneska Vám ukážu balíček, který zahajuje moje každoroční vánoční šílenství okolo dárků :) jsem zvyklá nakupovat dárky už vcelku brzy před Vánocemi, protože pak to není takové velké finanční krvácení :)

Neskutečně rychle! dorazil balíček z e-shopu www.galaxieprani.cz. Až mě to samotnou překvapilo, ale ještě více mě překvapil obsah. Samozřejmě vím, co jsem si objednala, ale bez okolků mohu tento balíček zazvat jako "nejvoňavější balíček všech dob"! Voní snad úplně všechno! :) 


Všechno bylo pečlivě zabaleno, s takovou péčí jsem se snad ještě nesetkala, každý produkt byl pak ještě samostatně zabalen do praskací bublinkové folie. A co jsem si vlastně objednala?



Uáááá, jsem absolutně nadšená! Tohle všechno jsem pořídila za 790 i s poštovným a balným. No není to fantastický? :) Ještě teda vůbec nevím, co komu dám, jestli si třeba všechno nenechám, ale už vím, že určitě Famous Shimmer Brick si nechám, protože po něm toužím už dávno (to samé Nivea Lip Butter ;) )


První část - část "Na rty". Velice mě mrzí, že se ještě Nive Lip Butter nedostal do drogérek. Neznám postup při "objednávání" do prodejen, ale už se o něm ví docela dost dlouho a proto mně štve, že musím objednávat na netu :/ Původně jsem měla nabroušené zoubky na tu karamelovou verzi, ale bohužel není skladem, ale! ta vůně! Ta vůně!!!! Nechci do toho sahat prstíkem, ještě jsem nezkoušela, nebudu v případě Vánoc někomu dávat oťapkaný balzámek, ale už jen pro tu vůni určitě nezůstanu u jednoho kousku. Cena 109,-/19 mililitrů.


Rtěnka Perfect Stay od značky Astor je pro mne území neprobádané. Na jedné straně rtěnka ve fixu a na druhé straně balzám. Barvičku má takovou zerzavě hnědou a myslím, že tu asi pošlu dál, moc jsem se netrefila do odstínu, na webovkách vypadala trošku jinak, ale za 59,-? Proč to nezkusit? :)


Se značkou Palmer´s jsem se poprvé setkala v jedné z krabiček krásy, byl to krém na strie, který putoval k mé těhotné kamarádce, ta z něj byla tak nadšená, že se mi takhle značka vryla do paměti. Opět - balzám neotevírám, kdo ví, ke komu poputuje? :) 87,-/4 gramy.



Další částí je část mazací :) OMG!!!! Kdybyste to cítily! Čokoládové soufflé voní a konzistencí připomíná čokoladový Termix, ale ten starej dobrej, ne tu umělinu, co dělají teďka. A Vanilla Ice Cream? Vienetta! Přiznám se, že jsem to doho prstem šáhla a je to docela tekuté a na kůži to nelepí :) Cena 69,-/250 mililitrů.


Vždycky jsem myslela, že tohle ten nejvoňavější tělový krém na světě (pamatujete kiwi Vitacit?), ale jeho účinnost a konzistence je na draka :/ Jen ta vůně, ta vůůůůůně!

 http://www.dm-drogeriemarkt.cz/cz_homepage/nove/nove_produkty/154198/balea_emulze_kiwi.html%3Bjsessionid=3124F458CF77E2A2EE46D3A18181E874


Poslední částí je část na tvář. Moje první stíny a vlastně i první věc od MUA, v odstínu 27, pigmentace vypadá docela OK, ale musela jsem trošku přitlačit :/ Stín rovnou dávám do mého kosmetického stolíku (příště se snad dostanu k článku Jak skladuji svou kosmetiku :)) 59,-/2 gramy.


Oční stíny Astor vůbec neznám, moc na výběr tam nebylo, ale i tak jsem si vybrala :) Odstín Tropical Violet momentálně v nabídce nemají a jedná se o bílý a fialkový stín, ten asi pošlu švagrové pod stromeček :) 59,-/2,5 gramu.


Shining Star Shimmer Brick od Famous nebyl sice nejlevnější, ale docela dost jsem o něm četla a mé srdce po něm zatoužilo :) Na výběr je ze čtyř hudebních interpretek - Beyonce, Mariah, Lady a Rihanna. Nevybírala jsem podle oblíbenosti interpretek, zkrátka mi do oka nejvíc padla Beyonce :) Obsahuje pět odstínů a můžete ho použít jak bronzer, tak i tvářenku nebo rozjasňovač. Půjdu asi tou tvářenkovou cestou. 199,-/7,5 gramu.


Modrý oční stín jsem dostala jako dáreček, tímto moc děkuji :)

Jak jste na tom vy? Kdy začínáte nakupovat vánoční dárky?

Žádné komentáře:

Okomentovat