pondělí 16. září 2013

Neutrogena Visibly Clear - můj oblíbený krém

Milé mé dámy, dneska Vám povím něco o mém oblíbeném krému, který mi ale už pomalu dochází :/ Nikdy bych si ho nepořídila, kdyby nestál cca před čtvrt rokem v DMku pár korun (představte si cca 80 korun, dneska jsem se dívala, že stojí kolem 140). Jsem ale moc ráda, že jsem si ho pořídila, protože kandiduje asi na můj nejvíc nejoblíbenější krém, co jsem kdy měla. 


Nevím, čím si to tak zasloužil, asi to bude kombinace všeho - neskutečně, ale opravdu neskutečně příjemná vůně, pleť mám po něm takovou krásně heboučkou, dobře se vsakuje a přijde mi, že mám pleť i takovou pěkně sjednocenou, takže veliká spokojenost :)


A víte, že mám možná pravdu, koukám na oficiální popisek na obalu a píše se tu: Nemastný hydratační krém. Kompletní řešení pro čistou, hebkou a zdravě vypadajcí pleť každý den. Hydratuje, zjemňuje a sjednocuje barvu pleti.

Moc doporučuju, navíc ode dneška jsou v DMku k dispozici slevové kuponky za 150 bodů, kde můžete koupit sortiment značky Neutrogena s padesátiprocentní slevou :) Tak, že bych si naložila na Vánoce druhý kousek? Asi jo!!! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat