pátek 13. září 2013

Lush - Jumping Juniper

Milé mé dámy, každá jistě zná spousty druhů šamponů, ale setkaly jste se již s tuhou formou šamponu? :) Já jsem se rozhodla, že jeden takový vyzkouším. Nechala jsem se zlákat poštovným zdarma na e-shopu značky Lush a už to jelo :) Ceny tam tedy nejsou moc příznivé, ale neskutečně ráda testuju nové věci, tak jsem tohle prostě zkusit musela! :)


Trápí mě mastné vlasy, proto moje volba padla na šampuk s levandulí a jalovcem. Oficiální text prodejce/výrobce zní: Jalovcová silice si vezme do parády mastou a zanesenou vlasovou pokožku, citrón a limeta vlasy pročistí, prodchnou leskem a provoní svěží čerstvou vůní. Kulatá placička poslední záchrany por mastné vlasy.

Moje vlastní zkušenosti? Nejdřív jsem se bála, jak se vyrovnám s jeho aplikací, které jsem moc nevěřila :) Ale je to jednoduché jako facka, zkrátka si namočíte vlasy a pak šampuk třikrát, čtyřikrát přejedete a pak už jenom čumíte, co uděláte s takovým množstvím pěny :) Ano, mastné vlasy to zkrotí, ale že by nějak megamoc? :/ To zase asi nee... Navíc ta cena je trošku přehnaná - 235,- za 55 gramů. Ale jeho použití je vcelku zabáva, navíc jsem si k němu pořídila šikovnou krabičku (ta byla asi za stovku). Na cestování je to ideálka, dobře skladné a přenosné. Takže jak to zhodnotíme? Cena docela přehnaná, účinky jaktakš, použití zábavné, vůně fantastická (jako u všech produktů Lush!). Koupím si ho ještě někdy? Asi ano, ale zkusím něco jiného - v listopadu mám pracovní cestu do Prahy, tak se zajdu podívat do jejich neskutečně voňavého obchůdku v obchodním centru Palladium.

Znáte šampuky? Jaké máte zkušenosti? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat