neděle 8. září 2013

Sbohem jizvy, říká Remescar!

Milé slečny a dámy, 

dneska Vám představím produkt ne z drogerie, ale z lékarny, který mi neskutečně pomohl. Nejsem moc šikovná, proto mám nohy samou jizvu a už nechci vypadat jako osmileté dítě, které neumí jezdit na kole :)


Tato tyčinka přijde na docela dost peněz. Za 5,4 gramů zaplatíte skoro 400, ale z vlastní zkušenosti vím, že to stojí za to. V osmi letech jsem se vybourala na bruslích a jako památka mi zbyla sytě červená, vystouplá jizva na koleni. Po měsíčním používání (jednou denně, mělo by se dvakrát) jizva zbělela a už není vůbec plastická - na dotek ji už necítím. 

  
 

Po použití zůstane na jizvě bílý film, který vlastně jizvičku hojí, momentálně tyčinku používám na tři jizvy a velice úspěšně :) 

 Oficiální popis výrobce (s mými poznámkami):
http://jizvy.heureka.cz/remescar-silikonova-tycinka-na-jizvy-5_4-g/specifikace/#section

Silikonový stick pro snížení viditelnosti nových i starých jizev. 
Silikon moc nepociťuju, spíš mi to konzistencí připomíná antiperspirant.

Napomáhá procesu hojení nových i starých jizev.
JO! Funguje jak na jizvu starou 15 let, tak i na jizvu, kterou jsem si pořídila před dvěma měsíci.

Obnovuje přirozenou barvu a texturu kůže.
Souhlas!

Zmírňuje pocity svědění.
Nemohu posoudit, jizvy mě nikdy moc nesvědily.

Pro všechny partie obličeje a těla.
Původně jsem si Remscar pořídila na jizvy po akné na obličeji, ale momentálně mám tak "fajnovou" pleť, že to není potřeba a používám jej jen na nohy.

Pohodlné a snadné použití díky praktickému aplikátoru.
 Představte si menší a tlustší pomádu, klasický vysunovací systém :)

Po nanesení utvoří neviditelnou vrstvu
Neviditelnou? Nee, je bílá, ale to vůbec nevadí, používám ji většinou na noc.

Možno aplikovat i pod make-up.
 Nohy si nemake-upuju :)

Pro všechny typy jizev - jizvy po úrazu, operaci, laserové terapii, akné, na popáleniny i strie.
 Používám na jizvy po holení (jsem nešika!), po pádu na bruslích a na jízvu od podpatku. Vše mizí :)

Trojnásobná síla
Silikon
PVA, Beta-glukan
UV ochrana
Nemám co říct.

Vytváří průhlednou ochrannou silikonovou vrstvu, která zajišťuje vhodné mikroprostředí pro hojení jizvy a zároveň udržuje pokožku přirozeně hydratovanou.

 Jak používat Remescar?
Oblast jizvy by měla být zacelená, čistá a suchá.
Naneste Remescar jemně na postižené místo a okolo okrajů jizvy.
Nepotírejte místo příliš velkou silou, nezvýší to účinnost.
Aplikujte Remescar dvakrát denně po dobu 2 až 3 měsíců.
Na tyčinku tlačím, přiznávám se :) a nepoužívám ji dvakrát denně, jen jednou a to když si vzpomenu, a to i tak funguje :)


 Na fotce můžete vidět, že tyčinka je vcelku malinká, ale nebojte se, vůbec neubývá... Jestli se chcete zbavit jizviček, tak za sebe říkám, jděte do toho, nebudete litovat. Už nyní jsem s výsledkem více než spokojena a to ještě nejsem na konci léčení :)

Jak se zbavujete jizviček? Nebo si je necháváte na památku?

Žádné komentáře:

Okomentovat