čtvrtek 12. září 2013

Koupelnová dvojka

Dobrý den dámy, 

dneska si popovídáme o mojí oblíbené dvojce, kterou se snaží používat každý týden. Po létě mám z balerínek docela dost zničené a ztvrdlé paty a proto se jim snažím trošku ulevit. A věřte mi, že tahle dvojka mi v tom pomáhá. 


Řeč je o krémovém peelingu na nohy značky Balea a o pemze na nohy od stejné značky. O účinnosti pemzy nebudu vůbec pochybovat, nikdy jsem neměla tak krásně opečované nožky jako po použití této pemzy, zrohovatělé paty zkrátka pro mě už neexistují. Peeling sám o sobě mne zrohovatělé kůže na patách nezbaví, ale moc se mi líbí ten pocit promasírované a zároveň krémem vyživené pokožky nohou. Hrozně ráda bych Vám uvedla oficiální popis výrobce, ale produkt jsem kupovala na dovolené v Maďarsku a maďarsky bohužel neumím :)

Takže za mne - do pemzy půjdu určitě znovu, neumím si ani moc představit situaci, že přestane fungovat... nevím, jak by se to mohlo stát :) A peeling? Nejsem si opravdu jistá jeho účinností, ale líbí se mi ten pocit při masírování nohou, takže asi ano - navíc vím, že stál pár korun. 

Pečujete si o nožky samy doma? Nebo chodíte k profíkům?

Žádné komentáře:

Okomentovat