čtvrtek 5. září 2013

Poslední FF kosmetika?

A já říkám fňuk!

Víte, jak mi kosmetika FF přirostla k srdci :/ Včera jsem v brněnské Olympii zazmatkovala, když jsem nenašla stojan s výprodejem kosmetiky FF. :D Opravdu mi to bylo hrozně líto, že tam je jen volný prostor ;) zbytky byly ale naštěstí u pokladny, takže se můj srdeční tep uklidnil... Prožívám to, co? :)

O to větší byla ještě moje radost z toho, že všechny produkty byly za symbolických 25,-!!! korun. A kdo by nechtěl lesk, řasenku a tužku na oči dohromady za 75? Navíc když vím, že tyhle lesky jsou báječný. Vybrala jsem si si odstín, který ještě nemám (cherry jam) a zařadím ho hezky vedle svých dalších dvou bratříčků :) 


Tuhle fotku jsem nijak neupravovala, ať vidíte pravý odstín fialkové tužky na oči. Příjemně mě překvapilo to, že jsem na ni nemusela vůbec tlačit a sama od sebe tak hezky kreslí, už se těším na nějaké fialkové líčení :)

Řasenka po prvním použití: dojmy? Hezky řasy prodlouží. Víc od řasenky ani nechci :)


Tajně jsem doufala, že ve výprodeji narazím ještě na pudrovou tvářenku, ale bohužel... měli jen tu krémovou a s tou já neumím pracovat, takže nic. To stejné s očními stíny a make-upem, už byly pryč. Opravdu mě mrzí, že takhle kosmetika končí, protože ve výprodejích (za plnou cenu ne, díky!) se dalo nakoupit parádně. Jestli chcete ještě něco pěkného pořídit, tak šupky dupky, ať Vám všechno neuteče :)

Kdy jste co nakoupili za parádní cenu a udělalo Vám to radost? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat