pondělí 3. června 2013

Elfí objednávka

Jsem člověk slabý a když jsem na Facebookových stránkách ELFu jsem zjistila, že mají akci snad na všechny produkty, tak jsem neváhala a udělala hříšnou objednávku. Ale výčitky překvapivě nemám :)


Na první fotce vidíte všechny produkty, které jsem si vybrala, úplně dole je ještě sada štětců, které uvidíte na poslední fotce.


 Jako první tady máme tvářenku ze STUDIO kolekce, je v odstínu Berry Merry a i když jsem tvářenkový maniak, tak tento odstín ve své sbírce ještě nemám. Krabička je bytelná, se zrcátkem a odstín tvářenky? Krásně tmavocihlový odstín s jemňoulinkým shimmerem. Těším se, až vyzkouším :) Běžně 97,- teďka 82,-.



Luxusní tekutá rtěnka z kolekce ESSENTIALS v odstínu Rubby Slipper. Aplikuje se tak, že musíte zespodu točit a točit a točit, než se horní straně vyprcne rtěnka. Na rtech vypadá docela nenápadně, spíš je jen tak zešťavnatí - u ELFích rtěnko-lesků mám problém ten, že mi přijdou takové mentolové :/ Běžně 39,- nyní 27,-.


Duo očních stínů v odstínu Black Licorice, prostě šedý a tmavěšedý stín. Pigmentace vcelku fajnová. Šedé stíny mám moc ráda, není jich nikdy dost. Normálně 39,- teďka 27,-.


Třpytivé multifunkční líčidlo v tubě v odstínu Pink Lemonade plánuju používat jako rozjasňovač a možná i na rty :) Co navrhujete dál? Myslím, že fantazii se meze nekladou :) Běžně 39,- nyní 27,-.



Oční stíny byl přešlap. Nalákaly mě odstíny, ale vidíte, že ta pigmentace je zkrátka naprosto příšerná.... Nic víc...  Běžně 39,- nyní 27,-.


 Korektor Rosy Beige teprve svou zkoušku podstoupí, uvidíme. Stále vede Dermacol Make-up Cover, ale za 27,- ráda vyzkouším :)
 

Tohle je neskutečnej štětec, mám už třetí kousek a nemůžu se ho nabažit, opravdu je moc šikovnej! Za 27,-? Úžasný!!!!


Sada štětců obsahuje 11 kousků a vyšla mě na 650,- (normálně 765,-). Obsahuje ty nejlepší štětce, které mám ráda a ještě něco navíc. Téměř všechny poputují do Brna, kde moje štětcová sbírka není tak velká jako tady doma u rodičů :) Snad Vám je někdy představím trošku blíž. 

Máte rádi ELF? Využíváte jejich slevových akcí?

Žádné komentáře:

Okomentovat