neděle 2. června 2013

Korálka propadla Ladybox Exchange-i


Zalíbilo se mi měnění produktů z krabiček krásy. Moc mě mrzí, že Senzabox ještě nemá svoje vlastní vyměňovací stránky, tak zatím ujíždím jen na Ladyboxích stránkách. 

Jako první jsem vyměnila Nevo krém za oční stín od Inglot, ale stále mi chybí ta paletka, nechce se mi platit zbytečně poštovné, tak počkám až na nějaký výlet do Prahy.

Pak přišla na řadu výměna Salcura spreje, který by mi byl k ničemu za kontroverzní :) BB cream od Garnier, zatím jsem moc spokojená, ale teda ta konzistence mě nejdřív vyděsila!



Jelikož jsem si nepořídila ladyboxí vydání, ve kterém byla rtěnka od Mememe, tak jsem zabrousila opět na exchange stránky a našla, že jedna slečna nabízí odstín Hot Magenta za lak na nehty Illamasqua v odstínu Throb - slovo dalo slovo a už jsem lepila bublinkovou obálku :)


Podruhé se mi poštěstilo s odstínem Pashmina Pink, který jsem vyměnila za ten prášek od Dermalogica. Takové věci mě moc nezajímají, ale rtěnky ano! :)
 

Rtěnky jsou fajnové! Krásně měkoučké, parádně kreslí a úžasně voní. Někoho může odstín Hot Magenta vyděsit, ale já si naopak na takových odstínech neskutečně ujíždím.
 

Jelikož jsem získala Salcuru jak z Ladyboxu tak i ze Senzaboxu, tak jsem mělana výměnu dva produkty, proto další výměna byla za oční stíny od Lambre v odstínu č. 6. Bohužel se mi nepodařilo vyfotit rozetřený stín na ruce, ale má krásný metalický odstín a moc se těším, až ho použiju na nějaké slavnostnější líčení.


Vyměňujete produkty? A jaká výměna se Vám podařila? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat