úterý 25. června 2013

V květnu Korálka spotřebovala....

Ještě než se vrhnu na produkty, se kterými jsem se v květnu rozloučila (už je konec června, vím :)), tak bych se Vám chtěla omluvit za svou dlouhou neaktivitu, ale končila jsem školu a padlo toho na mě docela dost. Vím, že jsem Vás slíbila i giveaway, mám ji pro Vás přichystanou, takže ve středu se na ni vrhneme :)

Druhou věc, kterou jsem Vám chtěla říct je, že jsem se nechala inspirovat a rozloučila jsem se se svým "podnosákem" :) Inspirace nalezena zde: TADY! :) Je to neskutečně jednoduché a překvapivě málo bolestivé! Trhání knírku snáším špatně, vyskáčou mi červené pupínky a pálí pálí. Ale dneska jsem na to krásně vyzrála :) pamatujete Saloos balzám, který byl v Senzaboxu (?), krásně mi podrážděnou pleť zklidnil. Zkuste to! Pásky vyšly na nějakých 180 korun, ale je jich tam 18 plus 4 zklidňující ubrousky. Jeden pásek vystačí celýho kníra :)

A co jsem teda v květnu spotřebovala?


Make-up Rimmel není dopotřebovaný, ale už ho mám tak neskutečně dlouho, že už to snad není ani zdrávo ho používat :) Pořídila jsem si ho snad před pěti lety, ale minimálně dva roky už jsem na něj nesáhla, ale není to proto, že by byl špatný! Zkrátka jsem nakoupila spousty jiných make-upů. Nejsem si vůbec jistá, jestli se Renew and Lift ještě prodává, ale klidně bych do něj šla znovu. Je to ten nejvoňavější make-up, co jsem kdy měla! Škoda, že se nedá čichat k vlastní pleti. Odstín jsem si vybrala trošku tmavší, ale mně překvapivě vyhovoval. A hlavně! tento make-up je fakt dobrej! Krásně pleť sjednotí, nedělá šmouhy a nezvýrazňuje suchá místa. Musím říct, že to je asi jeden z nejlepších make-upů, co jsem kdy měla. Takže doporučuji a za sebe říkám - fňuk :( ale už by to asi nebylo hygienické ho používat, nebo spíš asi určitě :)


O odličovači Vichy 3v1 už jsem mluvila v jednom z minulých příspěvků, a to TADY! 

A opět říkám fňuk, bylo ho sice jen 30 mililitrů, ale na cestování byl ideálka a opravu skvěle fungoval. Moc doporučuju, i když patří k dražším produktům...


A největší pecka na konec. Můj milovaný sprchový peeling od Body Basics! Ten mi opravdu bude moc chybět, ale je docela dost drahý. Dostala jsem ho jako dárek. Normálně přijde na 250 korun a momentálně mám objednaného jeho konkurenta od Oriflame, tak se necháme překvapit :) Peeling krásně vybrousil moje "struhadlová" stehna a zanechal je neskutečně jemňounké. Po jeho použití už nebylo potřeba mazat se nějakým tělovým mlíkem, protože olej mi nožky krásně zhydratoval a vyživil.

Není toho moc, vím :) Musím začat spotřebovávat víc, protože neustále dokupuju nové a nové produkty a už  nemám kde skladovat :D

P.S. Kůže po knírku už vůbec necítím, balzámek opravdu funguje!

Žádné komentáře:

Okomentovat