sobota 5. ledna 2013

Žvýkačková pusa

Je to asi měsíc, kdy mi pan pošťák přinesl miniminimminibalíček s tímto krasavcem. Bubblegum je scrub na rty od firmy Lush a myslím, že jestli neznáte tenhle zázrak, tak Lush znáte určitě :)



Výrobce uvádí, že Bubblegum (opravdu chutná a voní po žvýkačkách, takových těch dětských, pamatujete? :) ) jemně obrousí hrubou kůžičku, a rty po něm budeme mít hebounké, přímo k nakousnutí. A já  naprosto souhlasím, na tomto "rtíkovém peelingu" jsem si vypěstovala menší závislost a používám ho, kdykoliv mi o nějak zavadí očko ;) Mám ho u počítače a pak jsou všechny klávesnice upatlané od cukru.

Cukr je totiž hlavní složkou tohohle růžováka (spolu s biojojobovým olejem). Za mě musím říct, že vřele doporučuji, i když cena je trošku vyšší (225,-/25 ml na stránkách www.lush.cz. Obchod mám vcelku daleko, takže nemohu posoudit, jestli tam je levnější/dražší. Btw, narazila jsem na kód na poštovné zdarma, ale nevím, jestli stále platí). Každopádně tento kalíšek by mi nějaký měsíc měl vydržet a pak bych do něj šla určitě znovu. V nabídce Lush je ještě za stejnou cenu Mint Julips (má chutnat po mátové čokoládě a zmrzlině, což pro mě není velké lákadlo) a mám pocit, že nabízeli i Popcorn, který má být slaný, v e-shopu už ovšem není.

Znáte Bubblegum? Co byste od Lush doporučily vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat