neděle 13. ledna 2013

Zrada!

Dámy,

dlouho jsem tu nebyla, moc se omlouvám, ale studium, studium, studium.... Dneska bych Vám chtěla popovídat o odličovači očí od Balea. S klidným srdcem mohu říci, že to je první produkt od Balea, který jsem kdy koupila. Do této doby mám asi třetí balení a nikdy jsem neměla žádný problém, voda splňuje to, co by měla. Oči odlíčí moc fajn, žádný zázrak, ale ani žádný průšvih. Někdy v průběhu roku se změnilo otevírání, popravdě mi více vyhovovalo vyklápěcí víčko, které se dá jednoduše zaklapnout, nově je otevírání šroubovací... to já nerada. Ale to by nebylo to nejhorší!



Poslední tři používání mě hrozně pálí oči. Buď mám oči přecitlivělé ze zimy nebo si moje oči navykly na odličovač od Vichy (což bych se vůbec nedivila, to se nedá srovnat a ta vůůůůně). Každopádně si od tohoto odličovače dávám pauzu, abych se k němu snad mohla někdy v budoucnu (třeba na jaře, až se oteplí ;) ) vrátit, nerada bych totiž přišla o celkem fajnový, spolehlivý odličovač za super cenu (30,-). Jinak v nabídce má DMko ještě i dvoufázový, takový ten olejový, ale takové odličovače moc nemusím (zkoušela jsem ten chrpový z Yves Rocher), takže jsem nevyzkoušla.

Na fotce můžete vidět i odličovací tamponky do Sephory. Jsou můj první a zatím i poslední produkt, který jsem v Sephora koupila, chodím tam sice okukovat tvářenku od Benefitu, ale 950,- je momentálně mimo mé možnosti (navíc když Plum ji nabízela mnohem levněji). Ale zpátky k tamponkům, jsou bezvadný, neskutečně pevný a opravdu doporučuji! Já jsem pořídila dvoje za cenu jedněch, takže za 25,- kus, což je paráda. Příště se půjdu mrknout znovu :)

Mějte se blaze, dámy!!! :)

P.S. Vzadu v košíčku můžete vidět kelímek od Sudocremu, ten jsem koupila asi před měsícem na pupínky a VŘELE DOPORUČUJI! Je to zázrak. I teďka píšu s pomazanou bradou... :)


Žádné komentáře:

Okomentovat