úterý 15. ledna 2013

7 kosmetických hříchů

1. Lakota - Jaký nejlevnější a nejdražší kosmetický produkt vlastníš?

Odpovědět na otázku, které nejlevnější kosmetický produkt vlastním, je těžké. Myslím, že nakupuju docela dsot ve slevách, takže většina mých věcí nepřesáhne například cenu 200,-, ale kdybych měla mluvit o nějakém levném oblíbeném produktu, tak musím zmínit asi krásnou tvářenku Alverde, kterou jsem pořídila asi za 50,- v DMku, jinak obecně nejlevnější je oční stín Essence, krásný, tmavěhnědý za 10 korun :)

A produkt nejdražší? Dalo by se mluvit o parfému, ty mě většinou stojí kolem 1200,- momentálně vlastním parfém Orange od Hugo Boss a nebo tvářenka od Macu, moje první :)

2. Hněv - Jaký kosmetický výrobek miluješ a zároveň nenávidíš?

Miluju svůj sprchový peeling od Body Basic, ten absolutně miluju, ale popravdě, jeho používání je trošku bolestivé, takže za to nenávidím, ale moje nožky jsou potom hebké jako dětská prdýlka, takže láska vítězí nad nenávistí :)

3. Obžerství - Jaký je tvůj nejchutnější produkt?

Bez pochyby dříve zmíněný Bubblegum :) použijete a pak už jenom ocucáváte rty :)

4. Lenost - Co vynecháváš, protože si líná?

Bohužel musím zmínit používání tělových mlék, nohy mám neskutečně suché, ale prostě vždycky zapomenu... (zrovna je mám ale namazané :) ), a když už tělové mléko použiju, tak hrozně studí, a to já nerada :/

5. Pýcha - Jaký kosmetický produkt ti dodává nejvíce sebevědomí?

Sexy zvýrazněné oči a hezky domalované obočí. S líčením obočí jsem začala teprve nedávno, a to poté, co jsem narazila na bezva tužku v Yves Rocher, taková ta klasická - na jedné straně tužka na druhém konci kartáček.

6. Smilstvo - Co tě nejvíce přitahuje na druhém pohlaví?

Mluvíme-li o kosmetice, tak musím zmínit hladce oholenou tvář a vůni. Můj milý splňuje obě :) kdyby se nejednalo o kosmetické produkty, tak jsem taková "speciální", na mužích mě nejvíce zaujme hezky tvarovaná brada :D

7. Závist - Co bys nejraději v současné době dostala dárkem?

TVÁŘENKU BELLA BAMBA OD BENEFITU, PROSÍÍÍÍÍÍÍÍM 

Žádné komentáře:

Okomentovat