čtvrtek 3. ledna 2013

Dnešní nakupování v Olympii

Vím, měla bych se učit, ale když ty povánoční výprodeje jsou tak lákavé :) A navíc, když vám ve schárnce přistane letáček od mého milého Yves rocher, nemůžete přece odolat! :)

Takže jsem vyrazila do brněnské Olympie. Lidu málo, přece jen bylo kolem poledního. Nejdřív se před nakupováním musíte posílit, takže první kroky? Do Burger kingu, stydím se :) Pak už to začalo Douglas, Sephora, Fann Parfumerie, Rossmann a DMko. Bohužel, nikde nic moc nového! :/ Takže jediný můj nákup proběhl v Rossmannu, kde jsem do košíku přihodila citronové čisticí ubrousky Isana (cca 25 korun/10 kusů) a pak vcelku profláklé odlakovací ubrousky taktéž od Isany (kolem 25 korun/10 kusů). V DM jsem narazila na nový gel na holení (49 korun) od Balea a vybrala si i nový tuhý deodorant od Rexony (mají tam spousty slev! Snad všechny tuhé deodoranty stály 49 korun). Na kase jsem vyplázla stovku a hurá domů :) 

Kecám! Vlastně jsem zapomněla na Yves Rocher. Bývaly časy, kdy jsem tam byla schopná utratit několik stovek, ale to bylo až do té doby, než jsem objevila DMkovou Baleu. Takže dneska jsem brala jen šampon pro objem vlasů (69 korun) a k tomuto nákupu jsem získala vyživujíc tělové mléko s hydratačními účinky. Voní po mandlích a je ho 30 mililitrů, tak se necháme překvapit. Pořád si totiž říkám, že na sebe budu přísná a začnu si svoje suché končetiny pořádně mazat, ale v tomto jsem velice nedůsledná :( Snad se polepším :)


P.S. Znáte značku F&F? Tam jsem dneska nechala pár penízků za troje kalhoty. Moje nejoblíbenější značka současnosti. Ale mám-li být upřímná, tak mou nejoblbenější značkou je SLEVA! :)

Mějte se moc krásně :)

Tak co vy, dámy? Pořídily jste si něco ve výprodejích?

Žádné komentáře:

Okomentovat