úterý 19. srpna 2014

Cambridge diet - den první

 Konečně jsem se odhodlala se sebou něco udělat a jelikož jsem od přírody lenoch, tak na doporučení svých kamarádek se dávám na Cambridge diet. Moje poradkyně mi radí držet dietu jeden měsíc. Včera jsem si od ní přinesla 21 pytlíčků, které mi mají vystačit na celý týden :) božínku... no dobrá. Doma jsem si nachystala tři košíčky, do kterých jsem rozdělila koktejly, polévky a kaše. Na zrcadlo v koupelne rtěnkou připsala: "Máš na to!" Nepoznávám se, ale moje očekávání je opravdu velké :)

 Do Cambridge diet se vrhám s obrovským optimizmem, obavy se nedostavily. První den ráno (7:00) snídám ovocný koktejl, myslím, že to bude asi lesní směs. Zkouším teplou variantu, kterou se snažím promíchat v shakeru, volím poloviční porci, protože si nedokážu představit, že budu celý den pouze na třech malých porcích, čtyři menší porce jsou lepší ;)

No každopádně moje shakerování se moc nevyvedlo, odletělo víčko a velké množství koktejlu skončilo na kuchyňské lince. A chuť? Nic moc... Ta "instantní" chuť mně dost překvapila a představa toho, že budu celý měsíc jíst jen tohle se mi dost příčí... :( Každopádně jsem se dala na vojnu. Začínám na 73,3 kilo při výšce 173 a mým cílem je dostat se na 65 (kde jsou ty časy, kdy jsem se zařekla, že nepřelezu 60 kilo :D ).

Celé dopoledne se snažím dost pít a zaměstnat svou hlavu něčím důležitým, abych nemyslela na to, jak hrozný mám hlad.... Konečně je 11:00 a já se chystám na žampionovou polévku, která je samozřejmě také cítit po prášku, ale je to mnohem lepší než moje snídaně, každopádně hlad je stále neuhašen. Po poledni, kdy mám v sobě už asi dva litry vody, se začíná dostavovat mírný třes rukou a ospalost... jenže už mi zbývá jen v 15:00 druhá půlka mojí snídaně.... tentokrát to zkouším spíše s vlažnou vodou a je to mnohem lepší. Nestačím si ho ani vychutnat, vypila jsem ho běhěm pár vteřin a stále ten hlad :)

 Celý den jsem myslela na to, co budu dělat, až přijdu domu, je tam totiž spoustu lákadel. Nejlépe si půjdu asi na hodinku zdřímnout, abych nemyslela na jídlo. Každopádně bylo jednodušší pustit si film a začít žehlit. A mám ze sebe opravdu radost (měli byste vidět ty kupičky úhledně vyžehleného prádla :) ). Na večeři v 19:00 si dávám vanilkový puding s rýži a musím říct, že je to zatím nejlepší jídlo mého dne :) a představte si, že se dá i kousat - příště si musím nakoupit víc těchto pytlíků, ta představa, že skoro měsíc nebudu kousat mě děsí :D

Počítám s tím, že první dny budu mít hlad, ale nedokážu si představit, že by to takto bylo celý měsíc, nechám se ale překvapit :) Držte mi prosím palce :*

K.

1 komentář:

  1. wow mas moj obdiv! Drzim moc moc palce!
    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu, Dermacol a ine :) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.cz/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat